لنوو Z5 Pro GT با عبور از آیفون XS به قدرتمندترین تلفن هوشمند جهان تبدیل شد

محصول جدید لنوو با استفاده از پردازنده جدید اسنپ‌دراگن ۸۵۵ و رم ۸ گیگابایت توانست امتیاز بالاتری نسبت به آیفون XS در بنچمارک معتبر AnTuTu کسب کند.

لنوو Z5 Pro GT با عبور از آیفون XS به قدرتمندترین تلفن هوشمند جهان تبدیل شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اواسط ماه دسامبر بود که شرکت لنوو طی مراسمی از دو مدل جدید سری Z5 خود رونمایی کرد. مدل اول با نام Lenovo Z5s از امکانات خوبی برخوردار بود و به دوربین سه‌گانه مجهز شده بود، اما دومین مدل معرفی شده آن قدر سخت افزار خوبی داشت که همه توجهات را به خود جلب کرد.

لنوو Z5 Pro GT اولین تلفن هوشمند جهان است که از حافظه رم ۱۲ گیگابایت بهره می‌برد، این مدل همچنین اولین گوشی است که از پردازنده جدید و قدرتمند شرکت کوالکام با نام Snapdragon 855 استفاده می‌کند. از همان واضح بود که Z5 Pro GT یکی از قدرتمندترین تلفن‌های سال ۲۰۱۹ خواهد بود. این اتفاق رخ داد، حالا لنوو Z5 Pro GT با کسب امتیاز بالا در بنچمارک AnTuTu توانست آیفون XS را پشت سر بگذارد و نه به عنوان یکی از بهترین‌ها بلکه به عنوان قدرتمندترین تلفن هوشمند حال حاضر در جهان شناخته شود.

بی شک اولین و مهم‌ترین عامل این موفقیت برای لنوو استفاده از پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۵۵ در Z5 Pro GT است. این پردازنده اولین تراشه کوالکام است که از متد مدرن SoC استفاده می‌کند، همچنین پشتیبانی از 5G و پردازش سریع گیم از دیگر خصوصیات این تراشه ۷ نانومتری است. دومین عامل موفقیت Z5 Pro GT بهره بردن از حافظه رم بالا است. این مدل در دونسخه حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود و نکته مهم آن است که امتیاز به دست آمده مربوط به نسخه رم ۸ گیگابایت است به همین دلیل امتیاز بنچمارک Z5 Pro GT با حافظه رم ۱۲ گیگابایت به طور حتم از امتیاز بدست آمده فعلی بالاتر خواهد بود.

لنوو Z5 Pro GT با عبور از آیفون XS به قدرتمندترین تلفن هوشمند جهان تبدیل شد

تا پیش از این بالاترین امتیاز میان تلفن‌های همراه مربوط به آیفون ایکس اس با امتیاز ۳۵۵,۸۵۶ بود، در میان گوشی‌های اندرویدی نیز هوآوی میت ۲۰ (با امتیاز ۳۰۶,۶۰۸)، میت ۲۰ پرو (با امتیاز ۳۰۳,۳۱۳) و میت ۲۰ ایکس (با امتیاز ۳۰۰,۷۵۹) به ترتیب رتبه اول تا سوم را دراختیار داشتند، اما حالا لنوو Z5 Pro GT با امتیاز ۳۷۱,۲۷۳ توانسته به عنوان قدرتمندترین تلفن هوشمند جهان شناخته شود. محصول جدید لنوو به لحاظ تئوری ۴ درصد از آیفون ایکس اس سریع‌تر است و فاصله آن با دیگر مدل‌های اندرویدی زیاد است.

لنوو Z5 Pro GT با عبور از آیفون XS به قدرتمندترین تلفن هوشمند جهان تبدیل شد

انتظار می‌رود که پردازنده Snapdragon 855 در پرچم دار بعدی وان‌پلاس و سونی نیز استفاده شود. همچنین پیش‌بینی می‌شد که سامسونگ در گلکسی اس ۱۰ نیز از این پردازنده استفاده کند، اما طبق بنچمارک Geekbench این مدل از تراشه Exynos 9820 به عنوان پردازنده خود استفاده خواهد کرد.

لنوو Z5 Pro GT با عبور از آیفون XS به قدرتمندترین تلفن هوشمند جهان تبدیل شد


بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویر


انتهای پیام/

لنوو Z5 Pro GT از آیفون ایکس اس پیشی گرفت +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.