نظارت بر نحوه ارائه خدمات در پایانه‌های مسافربری یزد کلید خورد

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: همزمان با نزدیک شدن به ایام طرح نوروزی ۹۸ و آغاز سفر‌های نوروزی، بازدید‌های دوره‌ای توسط کمیته بازدید متشکل از دستگاه‌های مرتبط آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسین زاده رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: در راستای برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم در جهت ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافرین و کاربران حمل و نقل جاده‌ای در ایام طرح نوروزی و با هدف برخورداری از سفری ایمن و روان، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و موسسات مسافربری یزد و مرکز بهداشت، بازدیدی را از کلیه فضا‌های موجود ترمینال اعم از مغازه‌های اغذیه فروشی، فضای سبز، محوطه ترمینال و سرویس‌های بهداشتی و خوابگاه رانندگان و ... انجام دادند.

حسین زاده ادامه داد: در طول این بازدید‌های دوره ای، ضمن بررسی وضعیت موجود پایانه‌ها با مشاهده هرگونه مشکلی، موضوع به مدیریت ترمینال مسافربری اعلام و این کمیته خواستار تسریع در رفع موارد نقص تا قبل از اجرای طرح نوروزی شد.

رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، تاکید کرد: در خصوص موارد مرتبط با سازمان پایانه‌های بار و مسافر شهرداری و مرکز بهداشت و انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری نیز موارد از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ تا در جهت رفع موارد، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: طرح جابجایی مسافرین نوروزی سال ۱۳۹۸ از روز شنبه ۲۵ اسفند تا  شنبه ۱۷ فروردین به مدت ۲۲ روز  اجرا می شود.

حسین زاده اضافه کرد: که پیش فروش بلیت نوروزی نیز از ۱۲ اسفند به صورت توامان حضوری و غیر حضوری آغاز خواهد شد و شرکت‌های مسافربری می‌توانند پیش فروش اینترنتی بلیت را از طریق سایت‌های اختصاصی و مشترک خود انجام دهند.

رئیس اداره مسافر راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بیان کرد: پیش فروش بلیت و اعزام سرویس‌های اتوبوسی الزاما می‌بایست با رعایت قواعد شبکه سیر و صرفا در قالب شبکه سیر هر شرکت مسافربری انجام گیرد.

انتهای پیام/ ا

آغاز پیش فروش بلیت نوروزی از ۱۲ اسفند

برچسب ها: نوروز98 ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار