تلاش همه جانبه مایکروسافت برای پشت سرگذاشتن آمازون

مایکروسافت برای پشت سرگذاشتن آمازون درصدد است تا با دومین مجموعه بزرگ صنایع غذایی ایالات متحده آمریکا همکاری کند.

تلاش همه جانبه میکروسافت برای پشت سرگذاشتن آمازونبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت درصدد است تا ضمن همکاری با گروه آلبرتسون (دومین فروشگاه‌های بزرگ صنایع غذایی در ایالات متحده آمریکا) با قدرت تمام وارد بازار عرضه مواد غذایی شود و آمازون را پشت سر بگذارد.

آمازون به عنوان بزرگترین شرکت فعال در حوزه کسب و کارهای مواد غذایی به عنوان سخت‌ترین رقیب برای مایکروسافت محسوب می‌شود. آمازون با بهره‌گیری از منابع انسانی متخصص و فناوری‌های نوین بارها توانسته است در بازه‌‌های زمانی معین با کنار گذاشتن شرکت‌های مطرحی همچون اپل، گوگل و مایکروسافت به برترین برند تجاری جهان تبدیل شود. این شرکت هزاران فروشگاه توزیع مواد غذایی تنها در ایالات متحده آمریکا دارد.

طبق برنامه اعلام شده دو بخش Microsoft Azure و Microsoft 365 قرار است با صنایع آلبرتسون همکاری کنند. آنجد دهانا مدیرعامل اجرایی صنایع آلبرتسون گفت: "همکاری ما و مایکروسافت مطمئنا نتایج بسیار مناسبی در پی دارد و تجربه خرید با امکانات و ویژگی‌هایی برتر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در حقیقت ما در پی آن هستیم که با استفاده از تجربیات و ظرفیت فروشگاه آلبرتسون و بهره‌گیری از فناوری‌های برتر مایکروسافت در حوزه هوش مصنوعی تجربه خرید و بودن در فروشگاه را به کلی تغییر دهیم."

مایکروسافت در مورد همکاری خود با گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای آلبرستون گفت: هدف از این همکاری آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کردن فرآیند خرید برای مشتریان است تا با استفاده از فناوری‌های برتر از هر لحظه حضور خود در فروشگاه لذت ببرند. این همکاری نه تنها به سود مشتریان است بلکه باعث سهولت در روند کاری کارمندان فروشگاه نیز خواهد شد زیرا با بهره‌گیری از ربات‌های هوشمند مایکروسافت اندازه‌گیری میزان ظرفیت انبارها و جابه‌جایی کالاها بسیار سریع‌تر و با انرژی کمتر صورت می‌گیرد.

تلاش همه جانبه میکروسافت برای پشت سرگذاشتن آمازون

آلبرتسون وعده داده است تا در آینده‌ای نزدیک مشتریان فروشگاه‌های این شرکت تنها با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود فرآیند خرید را انجام داده و پس از آن هزینه را بپردازند. البته این به معنای عدم توانایی مشتریان برای گشت و جستجو در میان کالاها نیست و همه می‌توانند لذت گشت و گذار در میان قفسه‌های مختلف فروشگاه را تجربه کنند. برخی از تکنولوژی‌های حاصل شده از همکاری آلبرتسون و مایکروسافت در حال حاضر در تعداد کمی از فروشگاه‌های آلبرتسون در حال استفاده است و در صورت کسب نتایج مطلوب و واکنش مثبت مشتریان به زودی به تعداد بیشتری فروشگاه خواهد آمد. حال باید منتظر ماند و دید مایکروسافت و آمازون در این حوزه چگونه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.


بیشتر بخوانید: مایکروسافت با همکاری گوگل قابلیت تایم‌لاین ویندور ۱۰ را بهبود می‌دهد


انتهای پیام/

مایکروسافت با دومین فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ مواد غذایی همکاری می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار