مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال البرز برگزار شد

چهارمین مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز با انتخاب منصور بیگ وردی به عنوان رئیس جدید این استان به اتمام رسید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز پس از حواشی متعددی که نسبت به انتخاب منصور بیگ وردی به عنوان رئیس هیئت فوتبال این استان به وجود آمد و ابطال انتخابات قبلی از ساعت ۱۰:۱۰ امروز (یکشنبه) با حضور مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) عبدالکاظم طالقانی (عضو هیئت رئیسه و رئیس امور استان‌های فدراسیون فوتبال) امیر غفرانی (مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز) کاشانی (نماینده وزارت ورزش و جوانان) برگزار شد.

منصور بیگ وردی، مجید دودانگه و مصطفی سعیدی سیرایی به عنوان کاندید‌های ریاست هیئت فوتبال البرز در این انتخابات شرکت کردند.

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال البرز برگزار شد

مجمع هیئت فوتبال البرز با حضور ۱۹ عضو برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهدی تاج تصریح کرد: خوشحالم این مجمع برگزار می‌شود و با توجه به اتفاق‌هایی که در مجمع قبلی افتاد خواهش می‌کنم اگر کسی انتقادی به مجمع دارد پیش از شروع رای گیری آن‌را مطرح کند. البرز استان برخوردار و توانمندی است و هرکسی رای بیاورد باید همه دست به دست هم بدهند که این مجموعه یک تیم لیگ برتری داشته باشد. تنها با اتحاد و همدلی می‌توان به پیشرفت فوتبال البرز امیدوار ماند. سالانه مسابقات بین المللی زیادی در استان البرز برگزار می‌شود و من به ظرفیت‌های این استان اطمینان دارم. سال گذشته ۵ رویداد بین المللی در البرز برگزار شد و در ماه‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای اینکه مجمع هیئت فوتبال استان البرز به بهترین شکل برگزار شود انجام شد.

در این مجمع مجید دودانگه، یکی از کاندید‌های انتخابات با تقدیر از زحمات مهدی تاج و کارلوس کی روش از آن‌ها به عنوان یک الگو حتی در زمینه اقتصادی، فرهنگی نام برد که این موضوع واکنش مصطفی سعیدی دیگر کاندید انتخاباتی را به همراه داشت و در حضور مهدی تاج اعلام کرد تا زمانیکه شهدایی مانند محسن حججی در تاریخ ایران وجود داشته باشند امثال کی روش چه جایگاهی در مسائل فرهنگی این مملکت دارند و خاک پای آن‌ها هم نمی‌شوند.

سعیدی سیرایی پس از تشریح برنامه هایش برای حمایت از منصور بیگ وردی انصراف داد.

در نهایت منصور بیگ وردی با کسب ۱۷ رای از رای ۱۹ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت فوتبال البرز انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال البرز برگزار شد

تاج در پایان تصریح کرد: البرز با توجه به نزدیکی به تهران می‌تواند یک تیم لیگ برتری داشته باشد. البته من موافق تیم خریدن نیستم و اعتقادی به فوتبال عاریتی ندارم. در گذشته شبهه‌ای درباره انتخاب بیگ وردی به عنوان رییس هیئت فوتبال البرز به وجود آمد که من طبق صحبتی که با او داشتم تا با ابطال انتخابات قبلی مجمع جدیدی برگزار شود.

کارلوس کی روش هم هشت سال در فوتبال ایران زحمت کشید و دارای قابلیت‌های زیادی بود و مانند تمام آدم‌ها نقاط ضعفی هم داشت، اما انچه مسلم است در مقام مقایسه عزیزان و بزرگوارانی همه ما مدیون شهدایی مانند حججی هستیم. طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر می‌توانیم ورزش کنیم، لیگ برگزار کنیم و مجمع برگزار کنیم به دلیل رشادت‌های همین شهدا است. فینال جام حذفی ایران را در ۲ سال اخیر در فاصله چند کیلومتری داعش برگزار کردیم و تمام این مسائل را مدیون شهدا، جانبازان و افرادی مانند ۲۷ شهیدی لشگری هستیم که به تازگی در مسیر خاش- زاهدان به شهادت رسیدند. من به اصفهان رفتم و وقتی خانواده این شهدا را دیدم متوجه شدم هیچ چیز با این مسائل قابل قیاس نیست.

در پایان باید بگویم کرج پتانسیل بی نظیری در داوری دارد. همانگونه که یزد بدون آب قطب فوتبال ساحلی ایران است. باید مسئولان هیئت فوتبال البرز مسیر رو به رشدی که در داوری استان وجود دارد ادامه بدهند. درباره فوتسال هم باید نگاه ویژه‌ای به البرز شود چراکه این رشته می‌تواند در البرز با هزینه‌ای اندک زمینه‌های مناسبی را فراهم کند. باید به فوتبال و فوتسال بانوان هم توجه کنید. تا چندین سال پیش نمی‌دانستیم باید در بانوان تیم بدهیم، اما اکنون در فوتسال اول آسیا هستیم و این افتخار برای همه است. بانوان ایرانی و کرجی پتانسیل زیادی دارند.


بیشتر بخوانید:

رد پای ۲ فرد غیر مسئول در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

قدردانی تاج از آزمون


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار