رمضی: یکسری اصلاحات در اساسنامه فدراسیون کارگری داشتیم/ ورزشکاران کارگر به اسپانیا اعزام می‌شوند

رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: براساس تفویض اختیاری که حاصل  شد توانستیم یکسری اصلاحات در اساسنامه فدراسیون داشته باشیم.

رمضی: یکسری اصلاحات در اساسنامه فدراسیون کارگری داشتیم/ ورزشکاران کارگر به اسپانیا اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد رمضی درباره انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون ورزش کارگری در مجمع انتخابات فدراسیون کارگری اظهار کرد: ما در سال ۹۷ صددرصد برنامه‌های خود را محقق کردیم و امیدوارم بتوانیم برنامه و تقویم سال ۹۸ را اجرا کنیم.

او ادامه داد: خدا را شکر که برگ جدیدی در ورزش کارگری رقم خورد و سومین مجمع انتخاباتی فدراسیون کارگری با همت و در سایه تعامل با وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در این انتخابات ۴ نفر شرکت کردند که توفیق حاصل شد و بنده را لایق دانستند که به عنوان رئیس انتخاب کنند. این مسئولیت وظیفه من را سنگین کرد. همچنین مجمع انتخاباتی به خوبی برگزار شد و براساس تفویض اختیاری که شد توانستیم یکسری اصلاحات در اساسنامه فدراسیون داشته باشیم. حضور هیئت‌های استانی در مجامع انتخاباتی ضرورت دارد و باید تقویت شوند.

هیئت‌های استانی باید در مجمع انتخابات آینده حضور یابند

رمضی بیان کرد: اصلاح اساسنامه ورزش کارگری یکی از کار‌هایی است که انجام می‌دهم. هیئت‌های استانی در گذشته جایگاهی در مجمع انتخاباتی نداشتند، اما اکنون به دنبال این هستم تا این جایگاه را با تغییراتی که در اساسنامه ایجاد کنیم تا هیئت‌های استانی بتوانند در انتخابات آینده حضور داشته باشند.

اعزام تیم قدرتمند به اسپانیا یکی از برنامه هایمان است

رئیس فدراسیون ورزش کارگری تصریح کرد: اعزام تیم قدرتمند به مسابقات جهانی اسپانیا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این فدراسیون در سال آینده است. تلاش می‌کنیم با حمایت معاونت فرهنگی کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین با حمایت‌های دادکان و وزارت ورزش و جوانان کاروان خوبی را که از بطن خانواده کارگری است راهی این رقابت‌های کنیم. در این دوره از مسابقات به لحاظ کمی و کیفی رشد خوبی خواهیم داشت.

رمضی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های ما این است که ورزش سلامت محور را در بین خانواده کارگری در دستور کار قرار دهیم تا کارگران برای حضور در مسابقات مختلف انگیزه کافی داشته باشند. مسابقات کارگران امسال رنگ و بوی خاصی داشت و در ۷۰ رشته ما رقابت داشتیم و قهرمانان کارگری را به اردو‌های تیم ملی دعوت کردیم و حتی اعضای تیم کارگری برای اعزام به اسپانیا مشخص است. من پیش بینی می‌کنم که از لحاظ افتخار آفرینی سال آینده ۳۰ درصد رشد خواهیم داشت. امیدوارم فعالیت انگیزشی باعث مشارکت کارگران در فعالیت‌های ورزشی می‌شود.

سلامت محوری رسالت ورزش کارگری است

او در ادامه بیان کرد: همه تاکید ما این است که ورزش کارگری به رسالت خود عمل کند و سلامت محور باشد. کارگران جایگاه ویژه‌‌ای در ورزش کشور دارند، اما ما در ورزش کارگری محدویت‌هایی داریم و قصد داریم بیشتر موارد انگیزشی استفاده کنیم و از آن فاکتور‌ها کمال بهره برداری را برای افزایش مشارکت هدف داشته باشیم. زمانی که قهرمانان تیم‌های ملی را به مسابقات ورزش کارگری اعزام کنیم این باعث می‌شود که اثر گذاری نداشته باشیم. برای مسابقه‌های کارگری فاکتور‌هایی را گذاشتیم که این موارد رعایت می‌شود. ورزشکاران طبق قهرمانی‌هایی که در سال‌های گذشته کسب کردند باید ویژگی‌هایی داشته باشند تا آن‌ها به مسابقات جهانی اعزام شوند.

او درباره تغییر اساسنامه گفت: مجمع انتخاباتی این دوره یک ویژگی نسبت به گذشته داشت و آن هم تفویض اختیار بود. به هر حال سعی خود را می‌کنیم که از ورزشکاران کارگر که از مسابقات مختلف گزینش شده اند به جای ورزشکاران ملی که در سطح حرفه‌ای فعالیت می‌کنند برای اعزام به اسپانیا استفاده کنیم تا شاهد اثر گذاری بهتر جامعه ورزش کارگری در این مسابقات باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری در پایان خاطر نشان کرد: زمانی که سرپرستی این فدراسیون را بر عهده گرفتم اصلاح اساسنامه ورزش کارگری در دستور کار بود، اما، چون از سوی اعضای مجمع تفویض اختیار نشده بودم امکان تغییر اساسنامه را نداشتم، در حال حاضر در جایگاه ریاست تلاش خواهم کرد حضور هیئت‌های استانی را در مجامع تقویت کنم تا دیگر مشکلی برای حضور در انتخابات نداشته باشند.


بیشتر بخوانید:

فدراسیون ورزش کارگری ردیف بودجه ای مستقل می خواهد

اولین کاروان ورزش کارگری ایران به مسابقات جهانی فرانسه اعزام می‌شوند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار