رونمایی از پوستر جشنواره منطقه‌ای شبدیز

پوستر جشنواره منطقه‌ای«شبدیز» با حضور مسئولان استان در کرمانشاه رونمایی شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ، در آیینی پیش از ظهر امروز یکشنبه که در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار شد، از پوستر جشنواره منطقه‌ای«شبدیز» رونمایی شد.

حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این آیین اظهار داشت: حدود ۲۰ سال جشنواره شبدیز در استان کرمانشاه مغفول مانده بود که طی سال گذشته توانستیم مجدد این را احیاء کنیم و سال گذشته این جشنواره با کمک مجریان طرح در استان تهران به نحو احسن در کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره از ۱۴ تا ۱۷ اسفند ماه امسال با حضور ۱۸۰ هنرمند از ۱۱ استان از جمله استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، لرستان، خوزستان، ایلام، چهارمحال وبختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر و کرمانشاه در تالار انتظار برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه به دنبال این اتفاق بزرگ فیلم سازان وعکاسان مس توانند در کنار هم جمع شوند گفت: برگزاری کارگاههایی تحت عنوان دانش افزایی در حوزه فیلم یکی از کارهای خوبی است که در حاشیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی همچنین از ارسال بیش از۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و ابراز داشت: در پایان جشنواره از بین این آثار ۱۲۰ اثر انتخاب خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفری این جشنواره را منطقه ای اعلام کرد واظهار داشت: مجریان برگزاری این جشنواره در تهران و کرمانشاه پیگیر این مساله هستند که سالانه این جشنواره یک جشنواره دائمی و به نام کرمانشاه برگزار شود لذا این امر تلاش مسئولین استانی را می طلبد.

انتهای پیام/ز

ارسال بیش از۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار