حزب الله: مقاومت تنها راه مقابله با آمریکا در لبنان و منطقه است

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد برای جلوگیری آمریکا از دسترسی به اهداف خود در لبنان و منطقه هیچ راه دیگری جز تکیه بر مقاومت وجود ندارد.

حزب الله: مقاومت تنها راه مقابله با آمریکا در لبنان و منطقه استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری شین هوا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، مقاومت را تنها راه مقابله با اهداف آمریکا در لبنان توصیف کرد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد برای جلوگیری آمریکا از دسترسی به اهداف خود در لبنان و منطقه هیچ راه دیگری جز تکیه بر مقاومت وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه حزب الله با قدرت مقاومت موفق شده است اسرائیل را از لبنان عقب براند افزود، با مقاومت نیز لبنان ضمن ایفای نقش بیشتر قدرتمندتر شده است.

خبرگزاری ملی خبر به نقل از شیخ نعیم قاسم تصریح کرد، لبنان برای پیدا کردن راه حل سیاسی در سوریه و برطرف کردن بحران آوارگان نمی‌تواند به آمریکا تکیه کند.

معاون حزب الله لبنان خاطر نشان کرد، ما برای رفع بحران فلسطین به آمریکا تکیه کردیم، اما به جای بهبودی اوضاع، واشنگتن تلاش کرد در راستای تامین منافع اسرائیل از فلسطین خلاص شود.

وی تاکید کرد، آمریکا سرگرم تلاش برای بی ثبات کردن سوریه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار