فایرفاکس مروگر موزیلا را با هدست مایکروسافت هماهنگ می‌کند

فایر فاکس قصد دارد مرورگر محبوب خود را با هدست‌های جدید مایکروسافت با نام هولو لنز ۲ هماهنگ کند.

فایرفاکس مروگر موزیلا را با هدست مایکروسافت هماهنگ می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت به تازگی خبر داده است قصد همکاری با فایرفاکس در پروژه تولید هدست‌های جدید این شرکت با نام هولو لنز ۲ - HoloLens 2 را دارد.

فایرفاکس به عنوان اولین شرکت فعال اینترنتی است که آمادگی خود را برای پشتیبانی از HoloLens 2 اعلام می‌کند. فایر فاکس برای هماهنگی هرچه بیشتر با این گجت پوشیدنی مایکروسافت مرورگر Firefox Reality را به کار می‌گیرد. این مرورگر همان مرورگری است که موزیلا به صورت ویژه برای هدست‌های واقعیت مجازی توسعه داده است و در حال حاضر در هدست‌های HTC’s Vive و the Oculus Go و Google’s Daydream استفاده می‌شود.

فایرفاکس نمونه اولیه Firefox Reality را برای هدست‌های واقعیت مجازی مایکروسافت طراحی کرده است و قصد دارد به زودی نمونه اصلی آن را برای بکارگیری در اختیار مایکروسافت قرار دهد. زمانی که مایکروسافت هدست‌ HoloLens 2 را در تابستان سال جاری میلادی عرضه کند مطمئنا فایرفاکس به طور ویژه‌ای به پشتیبانی نرم‌افزاری از آن خواهد پرداخت.

مایکروسافت نیز به دلیل همکاری هرچه بهتر با فایرفاکس تولید و طراحی سخت‌افزارهای خود را همگام و هماهنگ با این شرکت انجام می‌دهد. حاصل این همکاری در وهله اول به نفع علاقمندان به گجت‌های پوشیدنی تمام خواهد شد و پس از آن مطمئنا سود گزافی را برای فایرفاکس و مایکروسافت در پی خواهد داشت.

با توجه به توسعه روزافزون گجت‌های هوشمند علاقمندان این دسته از فناوری‌های نوین نیز بیشتر می‌شود و بسیاری از جوانان و نوجوان در نقاط مختلف جهان ترجیح می‌دهند در کنار دستگاه‌های الکترونیکی خود مانند تلفن‌ همراه، تبلت و لپ‌تاپ از این دستگاه‌ها استفاده کنند. به نظر می‌رسد فایرفاکس با ورود به عرصه گجت‌های هوشمند درصدد است تا خود را به عنوان پلتفرمی بی‌رقیب در عرصه نرم‌افزاری گجت‌های هوشمند معرفی کند.


بیشتر بخوانید: فایر‌فاکس سطح امنیتی مروگر موزیلا را افزایش می‌دهد


انتهای پیام/

هدست‌های جدید مایکروسافت با پشتیبانی مرورگر فایرفاکس معرفی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار