دوست ۱۸- سال پاتوسی در استقلال +عکس

بازیکن آفریقایی تیم فوتبال استقلال، مهاجم ۱۷ ساله آبی پوشان پایتخت را بهترین دوست خود معرفی کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آیاندا پاتوسی بازیکن ۲۶ ساله آفریقایی تیم فوتبال استقلال در ۲ دیدار که برای آبی پوشان پایتخت به میدان رفته توانسته آمار خوبی را از لحاظ گلزنی و پاس گل ثبت کند.

بهترین دوست پاتوسی در استقلال

پاتوسی روز گذشته پس از انجام بازی برابر ذوب آهن با اصحاب رسانه صحبت می‌‌کرد که الهیار صیاد منش بازیکن جوان آبی‌ها بوسه‌ای را بر گونه این بازیکن زد. پس از این صحنه پاتوسی، صیادمنش را بهترین دوست خود در استقلال معرفی کرد.

پاتوسی در صحبت‌های خود اعلام کرده که مهاجم جوان ۱۷ ساله استقلال بهترین دوست او در جمع آبی پوشان پایتخت است.


بیشتر بخوانید: استقلال ۳ - ذوب آهن صفر/ شکست سنگین شاگردان علی منصور مقابل آبی پوشان در آزادی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فوتبال دوست
۱۴:۲۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
با سلام. نه رحمتی به هواداران و منصوریان!!! هر روز خدا، ما در اخبار می شنویم که خانواده های ایرانی چه، با گذشت از حق شرعی و قانونی خود نسبت به قصاص قاتل فرزند خود می گذرند. و درس بزرگی و اخلاق و گذشت را از خود در تاریخ ثبت می کنند. اقای رحمتی مگر اقای منصوریان مرتکب چه خطایی شده بود که شما حتی به هواداران تیم خود دهن کجی کردی و حاضر نشدی با منصوریان رو در رو شوی. اقای رحتمی مثلی است می گویند: از جوانی تا میانسالی از میانسالی تا به کی! شما دروازه بان خوبی هستی ولی انقدر در دوران فوتبالی خود علاقه به تشکیل باند و گروه داشته اید که تبهر و شایستگی خود را، درون دروازه در سایه قرار داده اید! اقای رحمتی بی تعارف عرض می کنم در ورزش فوتبال مدت هاست خود فوتبالی ها هم براین باور هستند که شما خودت را با تشکیل باند و گروه بر مدیر و مربی تیم تحمیل می کنید! نه با شایستگی فوتبالی! جناب رحمتی بعضی، در جامعه فوتبال بر این باور هستند که شما دروازه بان های رقیب خود را در تیم با توسل به باند خود از گردونه رقابت حذف کرده اید نه با تمرین و ممارست. اقای رحمتی بعضی از فوتبالی ها حتی براین باور دارند که باند شما چنان قوی و قدرتمند است که توان برکناری و تعویض مربی که با شما همکاری نکند را دارند.عده ای از فوتبالی هم بر این موضوع صحه می گذارند که کی روش شما را فقط بخاطر مسائل فوق الذکر از تیم ملی کنار گذاشت. متاسفانه بعضی از مربی های فوتبال ما از کی روش فقط هوچی گری و انگ زدن به مقامات تیم خود، از صدر تا ذیل را برای دریافت مطالبات به نام بازیکنان و به کام خود را یاد گرفتند. ولی از کی روش بر خورد با بازیکن سالاری را نیاموختند.در پایان به عرض می رسانم اینجانب عناد ودشمنی با شخصی ندارم. هدف، ورزش و اخلاق ورزشی است.
Iran (Islamic Republic of)
تیام
۰۸:۲۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
دوست محترم به ظاهر فوتبال دوست
اولا هر کسی صلاح کار خودش رو میدونه و کسی رو نمیشه به زور خواست که کاری رو بدون رضایت قلبش انجام بده
دوما شمای که داری به سید مهدی تهمت بندبازی و این حرفا رو میزنید میتونید با مدرک و سند ثابت کنی؟؟ و اگه نتونی ثابت کنی بدان که خودت از منظر اخلاقی در سطح پایین هستی و نیازی نیست که بیایی به دیگران و بازیکن ها درس اخلاق بدی...
بعدش سید مهدی نیازی به نصحیت امثال شما نداره. و بهتر بری برای خودت فکری کنی که بی مدرک به کسی تهمت نزنی...
و در آخر هم اینو بگم اصلا هم تو حرفات عناد و دشمنی تابلو نبود.................
آخرین اخبار