اهدا ۵۹ دستگاه کامپیوتر به مدارس بهبهان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: با پیگیری‌های نماینده بهبهان، آغاجاری و مشارکت شرکت بیدبلند خلیح فارس، ۵۹ دستگاه کامپیوتر به مدارس کم برخوردار شهرستان اهدا شد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: با حمایت‌های کشت زر نماینده مردم بهبهان، آغاجاری و حومه در مجلس شورای اسلامی اقدامات قابل توجه و ارزشمندی در جهت توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش بهبهان صورت پذیرفته است.

وی در ادامه با اشاره به نیازمندی مدارس بهبهان مدارس روستایی و کم برخوردار از نظر امکانات، افزود: مدارس حاشیه و روستایی به لحاظ تجهیزات و هنرستان‌ها به دلیل استقرار پایه دوازدهم رشته کامپیوتر در مضیقه هستند و می‌بایست نگاه و توجه بیشتری به آنان معطوف شود.

عبدی پور عنوان کرد: لیست اقلام و تجهیزات مورد نیاز مدارس جمع آوری و بررسی شده است و در همین راستا با همت و پیگیری‌های مستمر نماینده بهبهان و آغاجاری و جلب مشارکت شرکت بیدبلند خلیح فارس، ۵۹ دستگاه کامپیوتر به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال از طریق نوسازی مدارس خریداری و پس از دریافت به هنرستان‌ها و مدارس کم برخوردار شهرستان اهدا شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: تعامل سازنده مدیریت آموزش و پرورش بهبهان با مسئولین شهرستان توانسته است در محیطی آرام بستری مناسب برای رشد و شکوفایی خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان را فراهم آورد.

وی در پایان از همکاری و حسن توجه نماینده شهرستان برای کمک به پیشرفت آموزشی و تجهیزاتی فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان بهبهان قدردانی کرد.

گفتنی است، در ادامه پیگیری‌های صورت گرفته به زودی سایر اقلام مورد نیاز مدارس از محل اعتبار ۱۰ میلیارد ریال جلب شده از شرکت بیدبلند خلیح فارسخریداری و به مدارس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/م

تجهیز مدارس بهبهان به دستگاه کامپیوتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار