تاج و صالحی‌امیری برای تیم ملی فوتبال امید آستین بالا زدند

با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته ملی المپیک در اردوی آبی پوشان پایتخت به احتمال فراوان مشکل حضور بازیکنان استقلال در تیم ملی امید حل می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم فوتبال استقلال برابر ذوب آهن در حالی روز گذشته برگزار شد که حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در اردوی آبی پوشان پایتخت پیش از بازی شایعه‌های زیادی را به همراه داشت.

از آنجایی که بار‌ها زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید کشورمان خواهان همکاری استقلال و شفر با این تیم شده است بعید نیست حضور تاج و صالحی امیری در اردوی آبی پوشان پایتخت به همین منظور بوده است چرا که درگذشته سرمربی تیم فوتبال استقلال در برخی مواقع به حضور بازیکنانش در تیم آبی نیاز داشت و به همین دلیل قائدی و صیادمنش در اردوی تیم امید حاضر نمی‌شدند.

با این وجود به نظر می‌رسد حضور صالحی امیری و تاج در اردوی استقلال به این خاطر باشد که آن‌ها رضایت شفر را بگیرند.

نام قائدی و صیادمنش در لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید است. پیش از این شفر بازیکنان را برای حضور در تیم ملی امید آزاد نکرده بود و پس از جلسه‌ای با کرانچار سرمربی تیم ملی امید موافقت خود را با حضور قائدی اعلام کرد، اما صیادمنش باز هم در اردوی تیم ملی فوتبال امید حاضر نشد.

مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز در این باره واکنش جدی نشان نداده اند، در حالی که در دوران حضور کی روش در تیم ملی فوتبال بزرگسالان بار‌ها در مورد تیم‌های مختلف تذکرات لازم را داده بودند. بی تفاوتی در مسائل تیم ملی امید ایران می‌تواند تبعات زیادی را برای کرانچار در راه آماده سازی به همراه داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

دوست ۱۸- سال پاتوسی در استقلال +عکس

جادوگر آلمانی استقلال باز هم پیشگویی کرد

آمار فوق العاده مهدی رحمتی در استقلال

صحبت‌های درگوشی منصوریان با بازیکن استقلال + عکس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار