مونسان:

عمارت‌های تاریخی به بخش خصوصی واگذار می‌شود

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: برای احیاء عمارت‌های تاریخی، از جمله قلعه نصوری کنگان به بخش خصوصی و فعالان بخش گردشگری واگذارمی‌شود.

عمارت‌های تاریخی به بخش خصوصی واگذار می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  علی‌اصغر مونسان عصر امروز در بازدید از جاذبه‌های گردشگری و ابنیه‌های تاریخی شهرستان کنگان با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه گردشگری از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است گفت: بوشهر یکی از استان‌های دارای ابنیه‌های تاریخی منحصر بهفرد است که نشان از پیشینه تاریخی درخشان این استان دارد.

معاون رئیس جمهور از ظرفیت و جاذبه‌های بالای گردشگری استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به ظرفیت ویژه گردشگری استان بوشهر، تقویت زیرساخت‌های گردشگری مورد توجه ویژه است که در این راستا طرح‌های گردشگری توسعه می‌یابد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از قلعه نصوری کنگان با تاکید بر واگذاری این بنای تاریخی به فعالان بخش گردشگری افزود: برای احیاء عمارت‌های تاریخی، این ابنیه‌ها از جمله قلعه نصوری کنگان به بخش خصوصی و فعالان بخش گردشگری واگذارمی‌شود.

مونسان از روند ساخت هتل ۵ ستاره در منطقه گردشگری برکه‌چوپان کنگان بازدید و افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران در عرصه زیرساخت‌های گردشگری از جمله ساخت هتل مورد توجه ویژه این سازمان است.

وی از خلیج نایبند در شهرستان عسلویه دیدن کرد و گفت: استان بوشهر در عرصه سواحل و پارک‌های دریایی دارای جاذبه‌های فراوانی است که از فعالان گردشگری این حوزه‌ها حمایت می‌شود.

معاون رئیس جمهور توسعه توریسم و گردشگری خارجی را در اولویت برنامه‌ها دانست و تاکید کرد: صنعت گردشگری در کشور توسعه و رونق یافته به‌گونه‌ای که سفر گردشگران خارجی به ایران امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش قابل توجهی یافته است.

انتهای پیام/س

سفر رییس سازمان میراث فرهنگی به بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.