برخورد با کلید به دستان در ایام نوروز تشدید شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با افرادی متخلفی که همزمان با ایام نوروز در ورودی شهر‌های استان به صورت غیرمجاز مبادرت به اجاره واحد مسکونی می‌کنند، برخورد قانونی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت : چندین مکان از جمله پارک مهرورزی، پارک غدیر و پارک ولایت در سطح شهر یاسوج برای احداث بازارچه دائمی صنایع دستی مشخص شده و به جد پیگیر احداث این بازارچه هستیم.

وی با بیان اینکه تا زمان احداث بازارچه دائمی در شهر یاسوج، بازارچه‌ای مربوط به تعاونی روستایی در گلستان ۱۰ به صورت موقت تبدیل به بازارچه صنایع دستی می‌شود، افزود: شهرداران سایر شهر‌های استان هم باید پیگیر احداث بازارچه دائمی باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد خدمات سفر تمهیدات لازم را برای ایام نوروز ۹۸ اندیشیده‌اند، گفت: برخی مناطق استان مانند سرنجلکل یاسوج تأسیسات گردشگری ندارد که انتظار داریم فرمانداران از طریق امور عشایر، آب و فاضلاب روستایی و هلال احمر پیگیر نصب تأسیسات موقت در این مناطق باشند.

انتهای پیام/غ

راه اندازی بازارچه صنایع دستی در یاسوج

برچسب ها: نوروز 98 ، صنایع دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.