سرپرست معاونت گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد:

آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی در کهگیلویه وبویراحمد/ میزبانی از مسافران با جشن های نوروزی

سرپرست معاونت گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی دراستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، استان کهگیلویه وبویراحمد دارای هشت شهرستان است که هر کدام جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری را دل خود جای داده‌اند، قلل رفیع و زیبایش در سیطره دنای با عظمت، اماکن تاریخی و سکونت‌گاه‌های بسیار با تپه‌های مهم، قلعه‌ها و پل‌های تاریخی تمدن و هویت و اصالت دیرین مردم این استان را در عرصه روزگار به نمایش می‌گذارد.

کاروانسرا و حمام شرقی در باقت تاریخی دهدشت تا مجموعه تاریخی خیرآباد و نقوش برجسته تنگ سولک اوج معرفت و ادب و احترام و مهمان‌نوازی این مردم فهیم را ملل عرضه می‌دارد.

این استان همه ساله و در همه فصول خصوصاً در ایام نوروز پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور می‌باشد.

سرپرست معاونت گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد  از فراهم شدن یکهزار و ۱۰۰ تخت در قالب هتل، هتل آپارتمان، خانه مسافر، بوم گردی‌ها و... برای استقبال از مسافران نوروزی در استان خبرداد.

فرشید کرمی با بیان اینکه برای میزبانی از مسافران نوروزی آمادگی کامل در استان وجود دارد اظهار کرد: در سال ۹۷ چهار پارک اسکان در شهرستان‌های استان، ۱۲۰ چمشه سرویس بهداشتی، تعدادی آلاچیق و سکو نشیمن در مکان‌های و تفرجگاه‌های گردشگری استان ایجاد شده است.

کرمی از تشکیل تیم‌های بازرسی اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه بویراحمد در ایام نوروز خبرداد و گفت: در ایام نوروز مراکز رفاهی و خدماتی گردشگری بین راهی و درون شهری مورد بازدید گشت‌های نظارتی می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره بر اینکه برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی در استان برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌ها پیش بینی شده است، ادامه داد: در تمام شهرستان‌های استان جشن‌های نوروزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

جشنواره نووزی در سراسر استان برپا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.