اسلام آباد: نیرو‌های پاکستان آمادگی پاسخ به هرگونه ماجراجویی هند را دارند

وزیر خارجه پاکستان پس از انتشار اخباری مبنی بر حملات هوایی هند به منطقه کشمیر، بر آمادگی نظامی پاکستان برای دفاع از خود تاکید کرد.

اسلام آباد: نیروهای پاکستان آمادگی پاسخ به هر گونه ماجراجویی هند را دارندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان، روز سه‌شنبه پس از انتشار اخباری مبنی بر حمله نیروی هوایی هند به منطقه کشمیر اعلام کرد نیروهای نظامی پاکستان آمادگی دارند به هر ماجراجویی هند پاسخ دهند.

پیش از این وزیر کشاورزی هند در صفحه توییتر خود اعلام کرده بود: «نیروی هوایی هند بامداد سه‌شنبه حملاتی هوایی را علیه اردوگاه‌های ستیزه‌جویان در پاکستان انجام داد. این حمله هوایی هند در آنسوی خط آتش‌بس در کشمیر، به انهدام کامل اردوگاه ستیزه‌جویان منجر شد».

این در حالی است که سخنگوی ارتش پاکستان نیز  اعلام کرد هواپیما‌های هندی خطوط قرمز کنترل مرزی را نقض کردند و نیروی هوایی پاکستان نیز پاسخ متقابل داده است. پیش از این وزارت دفاع هند اعلام کرده بود درباره اتهامات پاکستان مبنی بر اقدام هواپیما‌های هندی در نقض حریم هوایی پاکستان هیچ اطلاعاتی ندارد. 

تنش در روابط بین اسلام‌آباد و دهلی‌نو پس از حادثه تروریستی دو هفته پیش شدت یافت. روز پنج‌شنبه ۱۴ فوریه یک عامل انتحاری، نظامیان هندی را در منطقه کشمیر هندوستان هدف قرار داد که بر اثر آن ۴۶ نیروی پلیس کشته شدند. گروه موسوم به «جیش محمد» در پاکستان مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: هند ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۲۲:۳۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
افرین به هند. فعلا پاکستان دشمن ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
البته نیروهای وهابی نظامی پاکستان سالهاست آمادگی قتل وکشتار مردم کشورهای همسایشون رو دارن وهمه این رو میدونن.
آخرین اخبار