رسوایی جدید برای کشور مدعی دفاع از حقوق بشر

کمک‌های آمریکا برای ونزوئلا حاوی دارو و غذای تاریخ مصرف گذشته بود

دیپلمات ونزوئلایی فاش کرد در کمک‌های به اصطلاح بشردوستانه آمریکا برای ونزوئلا، دارو و غذای تاریخ مصرف گذشته وجود داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، کارلوس رافائل فاریا تورتوسا، سفیر ونزوئلا در روسیه، در مصاحبه‌ای که روز سه شنبه منتشر شد گفت در کاروان کمک‌هایی که آمریکا نتوانست آن‌ها را وارد ونزوئلا کند، دارو و غذای تاریخ مصرف گذشته وجود داشت.

او در مصاحبه با روزنامه ایزوستیا گفت: باید اضافه کنم که آمریکا، کالا‌هایی را برای ما ارسال کرده که هیچ نظارتی روی آن‌ها نشده است. منابعی به ما گفته‌اند که در این کمک‌ها غذا‌ها و دارو‌های تاریخ مصرف گذشته وجود داشته است. 

سفیر ونزوئلا در روسیه افزود که هیچ سازمان مسئول نظارت بر کمک‌های انسان‌دوستانه از جمله صلیب سرخ جهانی بر کمک‌های آمریکا به ونزوئلا نظارت نکرده است.

تورتوسا گفت ونزوئلا به طور کلی کمک‌های انسان‌دوستانه خارجی را رد نکرده است. این کشور ۷ تن دارو از روسیه دریافت کرده و دولت مطمئن است که این کمک‌ها از روی صداقت و بدون توطئه‌چینی فراهم شده‌اند.

مخالفان دولت ونزوئلا روز یکشنبه نتوانستند زمینه انتقال کمک‌ها از جمله کمک‌های آمریکا و دیگر کشور‌ها را به ونزوئلا فراهم کنند. مادورو با رد این کمک‌ها آن را توطئه‌ای برای برکناری وی از قدرت دانسته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
وحشتناکه... فکر کنم تو دنیا تحویل غذا و داروی تاریخ مصرف گذشته یه چیز عادی شده.
واقعا باید خجالت کشید
آخرین اخبار