رئیس کل دادگستری هرمزگان:

با افراد گردشگرنمای هنجارشکن برخورد قاطع می کنیم

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: اجازه نمی‌دهیم برخی افراد گردشگرنما با توهین به اعتقادات، ارزش‌ها و انجام رفتار‌های نامناسب موجبات ناراحتی مردم جزیره شهیدپرور هرمز را فراهم آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با هنجارشکنان فرهنگی در جزیره هرمز و دیگر مناطق استان با جدیت برخورد می‌کنیم.

وی افزود: مقابله با هنجارشکنان فرهنگی در جزیره هرمز و دیگر مناطق استان، مطالبه‌ای عمومی است و دستگاه قضایی با همکاری نیروی انتظامی، نیروی مقاومت بسیج و دستگاه‌های متولی هرمزگان را برای هنجارشکنان و قانون گریزان نا امن می کند.

دادگستری استان هرمزگان گفت: ضرورت دارد طرح جامع گردشگری استان هرمزگان با توجه به مؤلفه‌های پیشگیرانه از بروز و ظهور بی اخلاقی ها، جرائم، تخلفات و آسیب‌های اجتماعی در این حوزه تدوین و اجرایی شود.

حجت الاسلام اکبری  بااشاره به اینکه برخی هنجارشکنان با سوء استفاده از فعالیت‌های گردشگری، اقدام به رفتار‌هایی غیر اخلاقی و خارج از عرف اجتماعی نموده اند گفت:اقدامات هنجارشکنانه‌ای از این دست که امنیت اخلاقی جامعه به ویژه نسل جوان را تهدید می‌نماید، با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی استان هرمزگان مواجه خواهد شد.

وی  افزود: اجازه نمی‌دهیم که برخی افراد گردشگرنما با توهین به اعتقادات و ارزش‌ها و انجام رفتار‌های نامناسب و غیراخلاقی موجبات ناراحتی مردم جزیره شهیدپرور هرمز و دیگر گردشگران را فراهم آوردند و فرصت گردشگری در این جزیره و استان را به تهدید تبدیل نمایند.

گفتنی است چندی پیش وقوع رفتار و پوشش نامناسب گروهی از گردشگران در جزیره هرمز موجب گلایه نماینده ولی فقیه در بندرعباس شده بود.

انتهای پیام/ر


هنجارشکنی گردشگران در هرمز فرصت گردشگری را به تهدید تبدیل می‌کند

برچسب ها: دادستانی ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.