پرطرفدارترین ابرخودروهای دنیا + تصاویر

یکی از راه‌های کشف محبوبیت افراد مشهور، برند‌ها و محصولات فوق‌العاده در اقصی نقاط جهان میزان بررسی آن‌ها در مرورگر‌های اینترنتی مانند گوگل است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدل‌های نیسان ۳۷۰Z و تویوتا GT۸۶ نیز در لیست "جست‌و‌جوهای" اسپورت میان ابرخودرو‌ها هستند. هیچ اشاره‌ای به پورشه ۹۱۱ در این فهرست دیده نمی‌شود. یکی از راه‌های کشف محبوبیت افراد مشهور، برند‌ها و محصولات فوق‌العاده در اقصی نقاط جهان میزان بررسی آن‌ها در مرورگر‌های اینترنتی مانند گوگل است. این روند می‌تواند در مورد خودرو‌ها و ابرخودرو‌ها نیز موثر باشد و محبوبیت و بیشتر دیده شدن آن را در نقاط مختلف در قالب آماری معتبر به جهان نشان دهد.

 بوگاتی شیرون، آئودی R۸ و لامبورگینی اونتادور کلیدواژه ابرخودرو‌هایی هستند که در ۱۰ سال گذشته بیش از بقیه خودرو‌های این حوزه در مرورگر اینترنتی ۹۵ تا ۱۶۹ کشورجهان سرچ شده اند.

پرطرفدارترین ابرخودروهای دنیا + تصاویر

پرطرفدارترین ابرخودروهای دنیا + تصاویر


بیشتر بخوانید: صدور بیش از ۳۱ هزار برگ معاینه فنی در استان اردبیل


آئودی R۸ با مجموع ۹۳۹,۸۷۰ جست‌و‌جو، بوگاتی شیرون با ۷۰۱,۱۴۰ جست‌و جو در رده‌های اول و دوم محبوب‌ترین سرچ‌ها در میان ابرخودرو‌ها قرار دارند. رده‌های بعدی این فهرست به ترتیب به لامبورگینی اونداتور (۵۶۲,۷۷۰)، بوگاتی ویرون (۴۴۳,۴۱۰)، لامبورگینی اوراکان (۳۸۴,۲۷۰)، لامبورگینی وننو (۳۷۱,۵۷۰)، مک‌لارن ۶۷۵LT (۳۶۸,۸۱۰)، فورد GT (۳۱۳,۳۸۰) و فراری ۴۵۸ (۲۵۶,۵۹۰) اختصاص یافته است.

پرطرفدارترین ابرخودروهای دنیا + تصاویر

مدل‌های نیسان ۳۷۰Z و تویوتا GT۸۶ نیز در لیست "جست‌و‌جوهای" اسپورت میان ابرخودرو‌ها هستند. هیچ اشاره‌ای به پورشه ۹۱۱ در این فهرست دیده نمی‌شود. در نقشه زیر شما شاهد ابر خودرو‌هایی خواهید بود که در کشور‌های جهان بیشتر از بقیه در موتور‌های مرورگر، جست‌و‌جو شده‌اند.

پرطرفدارترین ابرخودروهای دنیا + تصاویر

منبع: عصر ایران

انتهای پیام/

کدام خودروها بیشترین سرچ گوگل در دنیا دارند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.