بیش از ۳۰۰ مورد نظارت و بازرسی در شهرستان ماکو انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو گفت: در بهمن امسال، تعداد ۳۸۶ مورد بازرسی در شهرستان ماکو صورت گرفته است.

بیش از ۳۰۰ مورد نظارت و بازرسی در شهرستان ماکو انجام شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،یحیی کاظمی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ماکو، با اشاره به عملکرد ماه بهمن این اداره گفت: در این مدت تعداد ۱۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنعتی شهرستان صورت گرفته و همچنین ۶ مورد بازرسی از واحد‌های صنعتی و معدنی و واحد‌های برداشت شن و ماسه انجام شد.

وی تصریح کرد: در بهمن ماه سالجاری ۲۴ مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با شبکه بهداشت ودرمان، فرمانداری، اتاق اصناف، صدا و سیمای مرکز مهاباد، دایره قاچاق کالا نیروی انتظامی گمرگ، تعاون روستایی، استاندارد و غله صورت گرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ماکو با اشاره به اینکه در ماه بهمن، از تعداد ۳۸۶ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد ۴۷ مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد گفت: ارزش تقریبی پرونده‌ها نیز بیش از ۴۰۰ میلیون ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز ۱۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی در سطح شهر انجام شد که تعداد ۱۱ پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۸ میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کاظمی افزود: تعداد بازرسی از قالیبافی شهرستان ۲۰ مورد بوده و همچنین ۲ مورد گشت مشترک قلیبافی انجام شده و نیز ۳ مورد صدور و تمدید کارت قالیبافی صورت گرفت.

وی اظهار کرد: تعداد بازرسی از واحد‌های عمده فروشی سیگار با ۲۰ مورد بوده و همچنین تعداد پرونده‌های ارسالی از سوی سایر ارگان‌ها جهت تعیین ارزش ریالی دخانی ۸ مورد می‌باشد که ارزش ریالی آن‌ها بیش از ۱۷۰ میلیون تعیین شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ماکو در پایان اعلام کرد: هموطنان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و ... را بصورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت ۷.۳۰ صبح الی ۲۰ عصر با کارشناسان در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/م

 

بیش از ۳۰۰ مورد نظارت و بازرسی در شهرستان ماکو صورت گرفته است

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.