جدال ۲ مدعی عنوان قهرمانی در فینال رقابت‌ها تنیس روی میز

لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور در سال ۹۷ به مرحله پایانی خود رسید و تیم‌های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد اسلامی به فینال این رقابت‌ها رسیدند.

جدال ۲ مدعی عنوان قهرمانی در فینال رقابت‌ها تنیس روی میزبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور در سال ۹۷ به مرحله پایانی خود رسید و تیم‌های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد اسلامی چهره‌های فینالیست بیست و هفتمین دوره این رقابت‌ها لقب گرفتند.

صبح امروز ۴ تیم مدعی حاضر در مرحله پلی آف به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان دیدار رعد پدافند هوایی و دانشگاه آزاد اسلامی، این تیم دانشگاه آزاد بود که با ترکیب (احدی، میرالماسی، طاهرخانی، لطفی، نادری، عمرانی) با هدایت احدی موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست یبابد و راهی فینال گردد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم پتروشیمی بندر امام متشکل از (نوروزی، نوشاد و نیما عالمیان، هدایی، باشت باوی، روئین تن و احمدیان) با سرمربیگری هدایت الله فرهادی موفق شد در مصاف با پالایش نفت آبادان با نتیجه ۶ بر صفر مقتدرانه از سد حریف خود عبور کند و حریف دانشگاه آزاد در فینال رقابت‌ها شود.

بدین ترتیب دوئل نهایی فینالیست‌ها طبق برنامه ریزی صورت گرفته، بصورت رفت و برگشت در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه هشتم و نهم اسفند ماه راس ساعت ۱۴:۳۰ در آکادمی تنیس روی میز امیر احتشام زاده برگزار می‌گردد.

پخش زنده این رقابت‌ها از شبکه ورزش سیما پوشش داده خواهد شد.


بیشتربخوانید:

حذف امین احمدیان از تور‌های جهانی

حبیب‌زاده: کمیته انضباطی بازیکن تنیس روی میز هفته آینده برگزار می‌شود

انتصاب مربی تیم‌‌‌های ملی جوانان و نوجوانان تنیس روی میز


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار