حبیب‌زاده: کمیته انضباطی بازیکن تنیس روی میز هفته آینده برگزار می‌شود

نایب رئیس فدراسیون تنس روی میز گفت: پرونده انضباطی امین احمدیان هفته آینده با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

حبیب زاده: کمیته انضباطی بازیکن تنیس روی میز هفته آینده برگزار می شود

بهنام حبیب زاده نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز و رئیس کمیته انضباطی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رفتار غیر اخلاقی امین احمدیان در آخرین مرحله تور ایرانی بزرگسالان بیان کرد: با توجه به رفتار غیر اخلاقی امین احمدیان بازیکن تنیس روی میز در آخرین مرحله تور ایرانی و اینکه درگذشته هم چنین رفتاری را داشته و تذکر دریافت کرده است به طبع در اولین فرصت با حضور اعضای کمیته انضباطی و با حضور اعضای وزارت ورزش و جوانان کمیته پرونده او بررسی می‌شود. با در نظر گرفتن نوع رفتار و سوابق قبلی این بازیکن سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم که به نفع این ورزشکار باشد تا در ادامه رفتارش را اصلاح کند. این ورزشکار یکی از نوابغ و مستعدین این رشته است و نباید با چنین رفتار‌هایی جایگاه خود را متزلزل کند. این فرد به عنوان الگو نباید دیگر چنین رفتاری را انجام دهد.

او درباره حذف نام احمدیان از تور جهانی قطر و عمان اظهار کرد: محرومیت احمدیان از ۲ تور جهانی قطر و عمان بر اساس تصمیم مستقیم علی قارداشی رئیس فدراسیون است. کسی که در این مسابقات شرکت می‌کند باید علاوه بر جنبه‌های فنی از جنبه‌های اخلاقی نیز برخوردار باشد. علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز تشخیص داده است که او در این ۲ تور شرکت کند و از این حمایت محروم شود.

او افزود: حضور نداشتن او در تور جهانی می‌تواند بر روی رنکینگ او اثر بگذارد، اما وقتی یک ورزشکار نتواند بر روی خودش کنترل داشته باشد شایسته نیست که همیشه مورد حمایت قرار بگیرد. فدراسیون نباید یک بعدی عمل کند، زیرا منجر به بازیکن سالاری می‌شود و بازخورد بدی دارد. اگر با این بازیکن برخورد شود یک تلنگر برای او محسوب می‌شود و باید بداند در ادامه اگر این رفتار ادامه پیدا کند از نظر جایگاهی افت خواهد کرد. سیاست کمیته انضباطی بر این اساس است که بتواند باعث اصلاح و بازدارندگی رفتار‌های ناشایست بازیکنان شود. ما تلاش کردیم که با حضور روانشناسان در تیم ملی، بازیکنان خشم خود را کنترل و ظرفیت برد و باخت را پیدا کنند.


بیشتربخوانید:

حذف امین احمدیان از تور‌های جهانی

نوروزی: تمام تلاشم را می کنم تا نفر اول قهرمانی کشور تنیس روی میز باشم

یوکاهاما میزبان برترین های تنیس روی میز آسیا


انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته انضباطی  تنیس روی میز درباره رفتار غیر اخلاقی احمدیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار