رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

بیمارستان صحرایی خراسان جنوبی،بدون تجهیزات/بازسازی راه های استان لنگ ۹۶ میلیارد تومان اعتبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:بیمارستان صحرایی خراسان جنوبی تجهیزات ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، دهقانی فیروزآبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت:افتتاح دو اورژانس هوایی در شهر‌های بیرجند و طبس از مهمترین اتفاقات در حوزه بهداشت و درمان مدیریت بحران است.

وی افزود:اورژانس هوایی طبس پس از اورژانس تهران بیشترین مأموریت را در کشور داشته است که این حجم فعالیت بسیار ارزشمند است.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه بیمارستان صحرایی خراسان جنوبی تجهیزات لازم را ندارد، گفت: در حال حاضر بخش بهداشت و درمان در ۱۴ بیمارستان و ۷۲ پایگاه در مرکز مدیریت فوریت‌ها ارائه خدمت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه شبکه بیسیم دیجیتال نیازمند توسعه است، افزود: نیاز به یک کمپ پیشرفته خدمات پزشکی در مواقع بحران داریم.

شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی نیز گفت: ۹۷ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل، طوفان و فرونشست در یازده ماهه سال جاری در خراسان جنوبی بوده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۸ راهدارخانه در خراسان جنوبی افزود: در عملیات راهداری زمستان ۹۷ حدود ۱۲ هزار و ۸۰ کلیومتر باند برف روبی شده است.

شهامت اظهار کرد: تبدیل آب نما به پل در ۱۵ مورد و تعمیر و تجهیز ماشین آلات نیز در راستای افزایش ایمنی صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه هزینه ماشین آلات نسبت به سال گذشته چند برابر افزایش یافته است، بیان کرد: مبلغ ۹۶ میلیارد تومان برای بازسازی راه‌های استان نیاز است.

انتهای پیام/غ

خسارت سیل،طوفان و فرونشست در استان،۹۷ میلیارد تومان 

برچسب ها: علوم پزشکی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار