جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» امروز آغاز به کار می‌کند

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» از امروز ۸ اسفند ماه در پردیس سینمایی آزادی آغاز می‌شود.

جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» امروز آغاز به کار می‌کندبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰»، از امروز ۸ اسفند ماه در پردیس سینمایی آزادی آغاز می‌شود و به مدت دو روز میزبان بیش از ۴۰۰ سینماگر از ایران و جهان است.

محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری همزمان با آغاز این رویداد سینمایی و جشن سینماگران جوان کشور، طی پیامی به این جشنواره نوشت: «هنر امروز، برای جاودان شدن و برقراری ارتباط با جامعه‌ای که درگیر سرعت و شتاب است، چاره‌ای ندارد جز توجه به ابزار‌هایی تازه و روش‌هایی خلاقانه‌تر.

جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰»، مسیری است که بیش از ده سال پیموده شده و اکنون در روند رشد، شکفتگی و بالندگی خود قرار دارد. نهال تنومند فیلم‌های اخلاقی، قلب مخاطبانی را تسخیر کرده که هنر را برای تعالی روح و جان می‌خواهند و سینما برایشان ابزاری است تا از اخلاق سخن بگویند.

آرزوی همه ما رشد فیلمسازانی است که تعهد و تخصص را پیوند بزنند و در دوران تازه حیات نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، و آغاز عصر تازه انقلاب در چهل سالگی، پرچمدار سینمای معنوی و اخلاقی باشند.

جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰، زمینه رشد و نمو سینماگرانی است که این هنر صنعت جذاب را با محتوایی عمیقاً مذهبی و دینی و مفاهیم شریف اجتماعی و فرهنگی به ضیافت چشمان مخاطبان می‌برند.

تردید نداریم که از رهگذر این حرکت خوب سینمایی نسل جدیدی از فیلمسازان و سینماگران متولد می‌شوند که در آینده سینمای این مرز و بوم افتخار می‌آفرینند.»

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.