سیستم بی آر تی در کرمان در دست مطالعه است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر کرمان گفت: از حدود هشت ماه پیش مطالعات در زمینه سیستم حمل و نقل شهری بی آر تی آغاز شده و وزارت کشور هم قول‌هایی در این خصوص داده است.

سیستم  بی آر تی در کرمان در دست مطالعه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان عبدالهادی طاهری مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر کرمان گفت: مطالعات در خصوص راه اندازی سامانه اتوبوس‌های تندرو یا بی آر تی در شهر کرمان در حال انجام است.

وی افزود: سامانه اتوبوس‌های تندرو شامل مسیری بسته است که اتوبوس می‌تواند با سرعت بیشتری و بدون وجود مانع تردد کند.

طاهری با اشاره به اینکه حضور عابر پیاده و خودرو‌های عبوری در این مسیر به حداقل ممکن می‌رسد، افزود: البته راه اندازی این خط‌ها هزینه‌های سنگینی دارد.

وی عنوان کرد: از حدود هشت ماه پیش مطالعات در این زمینه آغاز شده و وزارت کشور هم قول‌هایی در این خصوص داده است که تسهیلات برای اجرای این پروژه بعد از اتمام مطالعات تخصیص یابد.

طاهری با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه اتوبوس‌های تندرو در خیابان شریعتی به دلیل تعارضات موجود بسیار مشکل است، اظهار کرد: مطالعات برای این پروژه از فرودگاه تا میدان شهدا در حال انجام است، اما اینگونه به نظر می‌رسد که اجرای این پروژه در محور فرودگاه تا میدان آزادی راحت‌تر قابل اجرا است.

وی متذکر شد: با افتتاح مسکن‌های مهر و سحاب در آینده ترافیک بلوار جمهوری افزایش پیدا می‌کند.
انتهای پیام/ح

مطالعه اتوبوس های تندرو در کرمان

برچسب ها: اتوبوس ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار