معاون صنعت و معدن فارس خبرداد

اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید در شیراز

طرح نظارت بر بازار شب عید در شیراز تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد ابراهیم صداقت معاون صنعت و معدن فارس گفت: طرح نظارت بر بازار و خدمات ویژه نوروز ۹۸ از ابتدای بهمن آغاز شده است و تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده توسط ۲۰۰ بازرس و ناظر به صورت نامحسوس در شهرستان شیراز انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح با هدف تعادل عرضه و تقاضا، تنظیم بازار، تامین کالا‌های اساسی مردم و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها اجرا می‌شود.

صداقت ادامه داد: بازرسان بر نحوه عرضه و فروش اقلامی از جمله لبنیات، گوشت، مرغ، آجیل، شیرینی‌جات، خواربار، روغن موتور، مواد شوینده، حبوبات، کیف و کفش، برنج، روغن نباتی، شکر، تخم مرغ و میوه نظارت می‌کنند.

وی، نظارت بر شرکت‌های مسافربری هوایی و...، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحد‌های اقامتی، غذا خوری‌ها، رستوران‌های بین شهری انبار‌ها و سردخانه‌ها، پارکینگ‌ها و خشکشویی‌ها را از دیگر برنامه‌های بازرسان بازار شب عید اعلام کرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه بازرسان از ساعت ۷ و نیم تا ۹ شب هر روز و حتی روز‌های تعطیل به صورت مداوم از اماکن بازدید می‌کنند، از شهروندان و مسافران خواست تخلفات را به سامانه ۱۲۴ و یا به شماره ۳۲۳۴۰۰۰۰ ستاد خبری اتاق اصناف اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

طرح نظارت بر بازار شب عید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار