اجرای طرح نظارت بر صنوف ویژه ماه رمضان در فارس

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف فارس از اجرای طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدمهدی عرب معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف فارس گفت: در جهت استفاده بهینه شهروندان از خدمات اصناف به ویژه در ماه مبارک رمضان طرح ویژه نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان در استان فارس از ۲۷ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا ۲۴ خردادماه ادامه دارد.

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف به صورت سه شیفت از ساعت ۹ تا ۱۳، ۱۵ تا ۲۰ و ۲۱ تا ۲۳ در این طرح مشغول به فعالیت خواهند بود.

عرب درمورد ساعات کاری و ارائه خدمات اصناف در ماه رمضان، گفت: همه صنوف از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع از سرو غذا هستند و واحد‌های صنفی «بستنی و فالوه فروشی» از ۲ ساعت قبل از اذان مغرب مجاز به عرضه صرفا به صورت بسته‌بندی هستند.

وی با بیان اینکه واحد‌های «آش و ترحلوا» صرفا از ساعت ۱۴:۳۰ مجاز به عرضه هستند، افزود: واحد‌های صنفی کبابی از ساعت ۱۸ و واحد‌های صنفی کله‌پز از ساعت ۱۵ مجاز به عرضه به صورت بسته‌بندی هستند.

عرب با بیان اینکه تمامی بیرون‌بر‌ها از ساعت ۱۷ و کلیه فست‌فود‌ها از ساعت ۱۹ مجاز به عرضه هستند، گفت: کلیه رستوران‌ها مطلقا از فروش و سرو هر گونه خوراکی و مواد غذایی از اذان صبح تا اذان مغرب منع هستند و فروش، عرضه و سرو هرگونه مواد خوراکی و نوشیدنی در کلیه مکان‌های توریستی و اماکن متبرکه نیز ار از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف فارس با تاکید بر اینکه واحد‌های صنفی که ساعات کاری یاد شده را رعایت نکنند توسط دستگاه‌های ذیربط با آنان برخورد لازم و قانونی خواهد شد، افزود: شهروندان می‌توانند موارد احتمالی تخلفات و شکایات خود را با شماره تلفن ۳۲۳۴۰۰۰۰ مطرح کنند.
انتهای پیام/ر

اجرای طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار