داوران جشنواره تئاتر استانی ماه - وتار معرفی شدند

نخستین جشنواره تئاتر استانی ماه – وتار با داوری، افسر اسدی، شهرام میرزایی کردستانی و جعفر ولد خانی از ۸ اسفند ماه به میزبانی بیجار آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امید اکبر دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی تئاتر ماه – وتار ضمن معرفی داوران این جشنواره ،گفت: این جشنواره از ۸ اسفند ماه تا ۱۰ اسفند  با حضور ۷ گروه نمایشی از شهرستان‌های دیواندره، سنندج، مریوان، قروه و بیجار در دوبخش رقابتی و جنبی در سالن امیر نظام گروسی آغاز به کار کرد.

وی افزود: در اولین روز اجرا‌ها نمایش "آواز ستاره‌ها "به کارگردانی "محمد سلیمی" از دیواندره با استقبال بسیار خوب هنرمندان و شهروندان بیجاری با موضع اجتماعی اغاز به کار نمود.

وی گفت: در اجرای دوم نمایش" حریره "به کارگردانی "عطا شکیبایی" در بخش جنبی از شهرستان مریوان  در سالن اصلی مجتمع برگزار گردید.

اکبر افزود: در این دوره از جشنواره تمامی آثار با حضور منتقدین تئاتر بلافاصله بعد از اجرا‌ها به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف مورد نقد وبررسی قرار می‌گیرند.

وی با اعلام اجرای سایر نمایش‌ها افزود: اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولین استانی و کشوری و هنرمندان استانی روز ۱۰ اسفند ماه در محل سینما آزادی بیجار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

معرفی داوران نخستین جشنواره تئاتراستانی ماه-وتار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.