۱۳۴ پایگاه ثابت جشن نیکوکاری در کرمان

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: در روز‌های ۱۵، ۱۶و ۱۷ اسفندماه جاری جشن نیکوکاری در استان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

۱۳۴ پایگاه ثابت جشن نیکوکاری در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سهراب روستایی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان گفت: کمک‌های دولت (بودجه)، درآمد مجتمع‌های اقتصادی، کمک‌های مقام معظم رهبری و کمک‌های مردمی چهار منبع مالی کمیته امداد هستند.
وی افزود: کمک‌های مردمی نقش مهمی در فعالیت‌های کمیته امداد دارد و باتوجه به وضعیت اقتصادی مردم، در شرایط کنونی اقشار آسیب پذیر نیاز به کمک بیشتری دارند.

روستایی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در اسفندماه جاری با شعار"عیدی برای همه" بیان کرد: در روز‌های ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اسفندماه جاری جشن نیکوکاری در استان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این جشن ۱۵ اسفندماه در مدارس، ۱۶ اسفندماه در دفاتر کمیته امداد و پایگاه‌های سطح شهر و ۱۷ اسفندماه در مسیر‌های پیاده روی و پایگاه‌های نماز جمعه سطح استان کرمان برگزار می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: زمینه پرداخت الکترونیک نیز از طریق کارت بانکی، تلفن همراه و سایت کمیته امداد فراهم شده است.

وی افزود: ۱۳۴ پایگاه ثابت و ۱۷۰ پایگاه سیار، ۱۳۳۴ مدرسه، ۱۰۵ مسجد، ۶۶مرکز نیکوکاری و ۶۳ پایگاه بسیج جشن نیکوکاری را در سطح استان کرمان برگزار می‌کنند.
روستایی تصریح کرد: ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری سال گذشته در استان جمع آوری شده و گفتنی است مردم استان کرمان در کمک کردن از دیگر استان‌ها بالاتر هستند و هر جا نیاز باشد، وارد عمل می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مرم در مناسبت‌های امسال علیرغم فشار‌های اقتصادی، کمک‌های بیشتری به کمیته امداد و نیازمندان داشته اند، گفت: در اطعام نیازمندان در سال قبل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و امسال ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک شده است.
روستایی تصریح کرد: در جشن عاطفه‌ها (آغاز سال تحصیلی) سال ۹۶ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و امسال دو میلیارد تومان معادل ۱۱۳ درصد رشد در استان کرمان جمع آوری شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ هزار حامی در سطح کشور به ایتام استان کرمان کمک‌ می‌کنند، افزود: در سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان و امسال ۲۷ میلیارد تومان کمک حامیان را داشته ایم.

قائم مقام کمیته امداد استان کرمان با اشاره افزایش کمک‌های کمیته امداد به نیازمندان گفت: در ۱۱ ماهه سال قبل ۱۰۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت شده که امسال تا پایان بهمن ماه ۱۹۴ میلیارد پرداخت داشته ایم.

وی افزود: در سال قبل ۱۰ میلیارد تومان و امسال ۲۲ میلیارد تومان کمک‌های موردی به نیازمندان و اقشار پرداخت کرده ایم.
روستایی بیان کرد: کمیته امداد تا پایان بهمن ماه امسال ۱۰۴ درصد اعتبارات حوزه اشتغال را جذب کرده ایم و سال قبل نیز تا پایان سال بیش ازصد  درصد جذب داشته ایم.

وی درباره میزان صدقات جمع آوری شده در استان کرمان در اظهار کرد: سال گذشته در ۱۰ ماهه ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و امسال ۱۲ میلیارد و دویست میلیون تومان صدقه در استان جمع آوری شده که ۱۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/ح

پایگاههای جشن نیکوکاری کرمان افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار