استاندار لرستان با تأکید بر نظارت و کنترل بر بازار و ایجاد نمایشگاه در سراسر استان گفت: امسال باید سعی کنیم نمایشگاه‌ها و مراکز عرضه را افزایش و نسبت به ایجاد آن اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید موسی خادمی،استاندار لرستان با تأکید بر نظارت و کنترل بر بازار و ایجاد نمایشگاه در سراسر استان گفت: امسال باید سعی کنیم نمایشگاه‌ها و مراکز عرضه را افزایش و نسبت به ایجاد آن اقدام کنیم.

سید موسی خادمی  ضمن تأکید بر آمادگی برای پذیرائی از مهمانان نوروزی اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را مطابق با کمیته‌های عضو انجام دهند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها از حضور گسترده گردشگران نوروزی به استان خبر می‌دهد، بنابراین باید وظیفه خود از نظر پذیرائی و نیز بهره‌برداری از اقتصاد گردشگری به‌خوبی انجام دهیم.

استاندار لرستان با تأکید بر نظارت و کنترل بر بازار و ایجاد نمایشگاه در سراسر استان افزود: امسال باید سعی کنیم نمایشگاه‌ها و مراکز عرضه را افزایش و نسبت به ایجاد آن اقدام کنیم.

خادمی با اشاره به وضعیت پرواز‌های هواپیمایی لرستان گفت: متأسفانه بر اساس گزارشات گاهی پرواز‌ها با حداقل نفرات انجام می‌شود، شایسته است مدیران مأموریت‌های خود را از طریق هوایی انجام دهند تا بخشی از صندلی‌ها پر و اقتصاد شرکت‌ها دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه‌های بهاره در سراسر لرستان برپا شود

برچسب ها: استانداری ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد خزعلی
۰۰:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
چرا زنگ میزنیم بازگانی شهرداری اداره صنعت و معدن میگن براکوهدشت امسال نمایشگاه نمیزنن مگه حرف استاندار براشون بی ارزشه