معاون امور عمرانی استانداری:

ضرورت شفافیت مالی در شهرداری‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: ایجاد انگیزه و امید در بین کارکنان شهرداری‌ها از وظایف مهم حراست این سازمان‌ها است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،احمد مرادپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: ایجاد انگیزه و امید در بین کارکنان شهرداری‌ها از وظایف مهم حراست این سازمان‌ها است.
احمد مرادپور اظهارداشت: سالم‌ترین و موفق‌ترین نیرو‌های شهرداری‌ها نیرو‌های حراستی هستند.
وی عنوان کرد: باید تلاش شود، اعتماد مردم حفظ شود و این اعتماد تنها با صداقت، شفافیت و عدم فاصله بین مردم و مسئولان حفظ می‌شود.
مرادپور اظهار داشت: شفافیت مالی در شهرداری‌ها مهم و ضروری است که باید رعایت شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه من مخالف استخدام در شهرداری‌ها نیستم، اما به شرط ایجاد پروژه‌های سرمایه‌گذاری توسط شهرداری‌ها این امر باید صورت گیرد، گفت: ما دنبال ساختن شهر‌های استان هستیم، دنبال اذیت کارکنان شهرداری‌ها نیستیم.
وی افزود: نیرو‌های حراست شهرداری‌ها باید به عنوان مشاوران شهرداران از لحاظ درجه علمی دارای بالاترین درجه علمی باشند و در بخش‌های مختلف مالی، فنی، پرسنلی و ... اطلاعات لازم را داشته باشند.
مرادپور عنوان کرد: انتظار ما از نیرو‌های حراست شهرداری‌ها این است که مانع تعطیل شدن طرح های شهرداری‌ها شوند، ولی اگر تخلفی صورت گرفته برخورد قانونی داشته باشند.
وی یادآورشد: شهرداری‌های استان امروز به دلایل مختلفی با مشکلات زیادی روبرو هستند، پس باید تلاش شود در این فرصت کوتاه باقیمانده قبل از سال بخشی از این مشکلات از لحاظ مالی و پرداخت حقوق معوقه حل و فصل شوند.
وی از نیرو‌های حراستی شهرداری‌ها خواست که ایجاد انگیزه و امید را در دل کارکنان شهرداری‌ها ایجاد کنند.

انتهای پیام/ب

شفافیت مالی در شهرداری‌ها مهم و ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار