۳۳ اقامتگاه بومگردی خراسان شمالی پذیرای گردشگران نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: ۳۳ اقامتگاه بومگردی استان پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی سال ۹۸ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حبیب یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: ۳۳ اقامتگاه بومگردی استان پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی سال ۹۸ است.

وی افزود: برای نوروز ۹۸، اقامتگاه‌های بومگردی استان آمادگی پذیرایی از مسافران را دارند و امکانات رفاهی در آن‌ها تعبیه شده است.

یزدان پناه گفت: گردشگران در این اقامتگاه‌ها می‌توانند از فرهنگ، آداب و رسوم و آیین‌های بکر و دست نخورده مناطق مختلف، غذا‌های سالم و طبیعی ، نحوه فعالیت روستائیان، صنایع دستی زنان و مردان روستا نشین و مناظر طبیعی زیبا و دیگر جاذبه‌های گردشگری این مناطق بهره‌مند شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی افزایش سفر‌های داخلی، تلاش کرده‌ایم که برنامه‌های شاد و پرنشاطی را در تعطیلات نوروزی برگزار و از این فرصت در جهت جذب گردشگر و معرفی استان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: در استان هشت هزار و ۷۰۰ جاذبه گردشگری شناسایی شده در حوزه‌های مختلف وجود دارد.

استان خراسان شمالی در حدفاصل دو قطب سیاحتی شمال و زیارتی مشهدمقدس واقع شده که سالانه در ایام تعطیلات نوروز مسافران و زائران زیادی از این خطه تردد می‌کنند.

انتهای پیام / ب 

اقامتگاه‌های بومگردی خراسان شمالی آماده پذیرای گردشگران و مسافران نوروز ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.