آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور ۹ هزار نفر در کرمان

دومین آزمون حفظ و مفاهیم تخصصی قرآن کریم صبح امروز با حضور بیش از ۹ هزار نفر در ۲۸ حوزه امتحانی استان کرمان برگزارشد.

آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور ۹ هزار نفر در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  آزمون کتبی حفظ و مفاهیم تخصصی قرآن کریم صبح امروز پنجشنبه (۹ اسفند ماه) همزمان با سراسر کشور در ۲۸ حوزه امتحانی سراسر استان کرمان برگزارشد.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار داشت: در استان کرمان ۹ هزارو ۲۰۰ نفر در ۱۸ رشته قرآنی و معارفی در این آزمون شرکت کردند.

وی افزود: امسال برای اولین مرتبه در راستای مشارکت بین دستگاهی در جهت تعالی فعالیت‌های قرآنی این آزمون با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

حجت الاسلام  یعقوبی رییس اداره قرآنی اوقاف استان نیز از نتایج اولیه این آزمون بر روی سایت مرکز قرآنی کشور تا ساعتی آینده خبر دادو گفت: با توجه به گروه بندی این آزمون به دو صورت کتبی و شفاهی، آزمون شفاهی از یازدهم تا بیست و سوم اسفند ماه توسط اداره آموزش و پرورش در استان برگزار می‌شود.

رییس اداره قرآنی اوقاف استان تصریح کرد: کسانی که حد نصاب ۷۰ درصد نمرات لازم این آزمون را کسب نمایند گواهینامه معتبر قرآنی از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف را دریافت می‌کنند و شرکت کنندگانی که موفق به کسب امتیاز بالای ۹۵ درصد شوند، علاوه بر دریافت هدایایی در مراسم قرعه کشی جوایز نقدی و غیر نقدی ارزنده شرکت داده می‌شوند.

انتهای پیام/ح

آزمون قرآنی درکرمان

برچسب ها: قرآن ، شفاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار