بیانات مختلف رهبری سرلوحه کار کنگره شهدا کرمان

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: از بیانات رهبرانقلاب طی سالهای بعد از انقلاب در6محور درکنگره شهدا استفاده شده است.

بیانات مختلف رهبری سرلوحه کار کنگره شهدا کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار پاسدار غلامعلی ابوحمزه در کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: مجموعه بیاناتی که رهبر معظم انقلاب طی این چند سال بیان کردند حدود ۵۸ سخنرانی بود که ما در ۶ رویکرد آوردیم.

وی افزود: این ۶ رویکرد در قالب مجموعه برنامه‌هایی از جمله کل فرهنگی آموزشی حفظ و نشر آثار علمی؛ پژوهشی؛ اجتماعی و رویکرد گرامیداشت‌ی و تجلیلی میباشد که در خلال ۹۲ برنامه مشخص شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رویکرد اول عملیاتی اجتماعی است که شامل آزادی ۵۲ زندانی جرائم غیر عمد می‌باشد همچنین تهیه ۶۵۰۰ بسته حمایتی برای افرای بی بضاعت است.

وی تصریح کرد: رویکرد علمی پژوهشی که شامل ۱۰ برنامه از جله برگزاری کنگره ادبیات پایداری در دانشگاه شکل گرفت.

ابوحمزه افزود: رویکرد فرهنگی شامل تولید ۵ تئاتر خیابانی؛ ۱۲ اثر موسیقایی؛ سرود؛ تولید بازی‌های رایانه می‌باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: رویکرد آموزشی و تربیتی که از جمله برنامه‌های آن اجرای معلم راوی در ۱۰۰ مدرسه؛ جشنواره قصه‌گویی؛ دیدار دانش‌آموزان از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس است.

وی به رویکرد گرامیداشتی یادمانی و تجلیلی اشاره کرد و گفت: ۲۲ برنامه را به خود اختصاص داده که شامل ساخت دو سقاخانه به نام شهدا؛ کاشت ۶۵۰۰ نهال با نام شهدا می‌باشد.

ابوحمزه یادآور شد: در رویکرد حفظ و نشر اثار ۶ برنامه گنجانده شده از جمله تدوین ۳۰ کتاب رمان و داستان؛ تدوین ۲۰ کتاب کودک؛ ساخت مستند ۴۰ سردار شهید استان کرمان می‌باشد.

وی افزود: غیر از این ویژه برنامه‌ای برای بستر سازی انجام شد که می‌توان به اجرای نمایشنامه ماهی در خاک که با هنرمندی ۷۵ هنرمند بااستفاده از تصویر و نقش شهدا را به نمایش می‌گذارد اشاره کرد همچنین برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس؛ که شامل عنوان‌های قرآن؛ عترت و انقلاب از ۱۳۹ ناشر بود که از سطح کشور دعوت شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: بازدید و مواجه سازی ۶۵۰۰ دانش‌آموز از موزه دفاع مقدس؛ مسابقه کتابخوانی؛ برگزاری ۶ یادواره شهدا؛ رسانه؛ دانش آموزی؛ زن؛ روحانی؛ غدیر و گردهمایی ایثارگران و شهدا از برنامه‌های دیگر این کنگره بوده است.

سردارابوحمزه یادآور شد: برگزاری مراسم عقد بیش از هزار و ۲۰۰ زوج جوان؛ برگزاری کاروان در مسیر روح‌الله؛ برنامه ریزی روی سه محور اقتصاد مقاومتی و پیامی که مقام معظم رهبری اعلام کردند و مجموع فعالیت‌های سپاه و بسیج در هزار و ۲۲۰ پروژه استان کرمان از برنامه‌های دیگر بوده که‌در راستای آن در هر کجا این پروژه‌ها تمام می‌شود به نام یک شهید نامگذاری می‌شود.

انتهای پیام/ح

استفاده ازبیانات رهبر انقلاب درکنگره شهدا

برچسب ها: کنگره شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.