پیدا شدن نوزاد در کنار سطل آشغال خیابان! + تصاویر

پیدا شدن یک نوزاد دختر در کنار سطل آشغال خیابان که در داخل یک کیف قرار داده شده بود موجب وحشت رفتگر شد.

پیدا شدن نوزاد در کنار سطل آشغال خیابان! + تصاویر به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیدا شدن جسد یک نوزاد در کنار سطل آشغال یکی از خیابان‌های تایوان موجب وحشت یک رفتگر شد. این مرد که در حال انتقال پس مانده غذای خوک به همراه همکارانش بود ناگهان متوجه یک کیف شد. او به همراه همکارانش پس از باز کردن کیف با صحنه‌ای وحشتناک روبرو شدند. در حالی که ابتدا آن‌ها خیال می‌کردند یک مرغ در داخل کیف باشد ناگهان جسد یک نوزاد دختر را در آن پیدا کردند.

پیدا شدن نوزاد دختر توسط رفتگر! + تصاویر///

پلیس پس از آغاز تحقیقات و بررسی دوربین‌های مدار بسته نزدیک محل دپوی آشغال متوجه مرد جوانی شد که در حالی که این کیف را در دست داشت در حال قدم زدن دیده می‌شد. پلیس بر این باور است که کیفی که این مرد در دست دارد در واقع همان کیفی است که در محل سطل آشغال پیدا شده است. بنا به گفته مقامات پلیس این کیف توسط پلیس محلی تایپه نو در شمال این کشور در ساعت ۸ صبح روز ۲۶ فوریه پیدا شد.

پیدا شدن نوزاد دختر توسط رفتگر! + تصاویر///

"چوانگ"، کارگر ۲۳ ساله‌ای که این کیف را پیدا کرد گفت که پس از بازکردن کیف ناگهان این نوزاد دختر از داخل آن بیرون افتاد. بنا به گفته "یو"، همکار ۵۳ ساله چوانگ آن‌ها پیش از بازکردن درب کیف فکر می‌کردند مرغ یا حیوان دیگری در آن باشد، اما پس از باز کردن آن با جسد یک نوزاد انسان روبرو شدند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی تایوان این نوزاد حین پیدا شدن دارای علائم حیات نبود و پس از معاینه توسط اورژانس پزشکی مشخص شد که مرده است. بنا به گزارش پلیس محلی تایوان هیچ گونه نشانه‌ای دال بر سوءاستفاده و آزار و اذیت در جسد این نوزاد مشاهده نشد.

قرار است کالبدشکافی روی جسد نوزاد انجام شود. هنوز مشخص نیست این نوزاد مرده بدنیا آمده است یا پس از آنکه در کنار سطل آشغال رها شده جانش را از دست داده است.

پیدا شدن نوزاد دختر توسط رفتگر! + تصاویر///

انتهای پیام/

صحنه ای که موجب  وحشت رفتگر خیابان شد!

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار