رفتار غیرانسانی ماموران راه آهن با مرد بی خانمان! +فیلم

اقدام غیرانسانی ماموران یکی از ایستگاه‌های راه‌آهن انگلیس با یک مرد بی‌خانمان سوژه رسانه‌ها شد.

رفتار غیرانسانی ماموران مترو با یک بی خانمان! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، رفتار غیرانسانی ماموران یکی از ایستگاه‌های راه آهن انگلیس را به تصویر می‌کشد. این ویدئو که توسط یک شاهد عینی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است، نشان می‌دهد که این ماموران اقدام به ریختن آب کثیف به محلی که این بی خانمان خوابیده بود می‌کنند. این اتفاق در بیرون از ایستگاه قطار ناحیه ساتن در کلانشهر لندن رخ داد.

در این ویدئو صدای زنی که با تلفن همراه خود این صحنه را ضبط کرده است شنیده می‌شود که می‌گوید: " رفتار منزجر کننده با یک انسان دیگر." او لحظاتی بعد به علت تهیه این ویدئو به صورت کلامی مورد حمله ماموران ایستگاه قطار قرار می‌گیرد. این زن که هویتش مشخص نشده است در توضیحی گفت قبل از آنکه آب کثیف ریخته شود مرد بی خانمان خوابیده بود و هیچ عملی از او سر نزده بود.

او ضمن اشتراک گذاری این ویدئو در یک گروه فیسبوکی در کپشنی نوشت: " این ویدئو نشان می‌دهد که ماموران ایستگاه قطار ساتن انگلیس چطور با یک شهروند رفتار می‌کنند. من تنها هنگامی که رفتار غیر انسانی نها را دیدم شروع به فیلمبرداری کردم. آن‌ها آب کثیف را به اطراف محلی که این مرد بی خانمان خوابیده بود ریختند و موجب آزار و اذیت او شدند. "

او در گفتگو با یکی از رسانه‌های داخلی انگلیس در این باره گفت:: " ساعت ۱۲.۵۰ دقیقه روز یکشنبه و در بیرون ایستگاه ساتن لندن بود که من شاهد این صحنه بودم. این دو مامور در حال ریختن آب به محلی که یک مرد بی خانمان خوابیده بود بودند. "

گفتنی است؛ پس از این حادثه شرکت راه آهن انگلیس از تعلیق از کار این دو مامور راه آهن خبر داد. بنا به این گزارش تحقیقات در مورد این حادثه توسط  این شرکت ادامه دارد.

انتهای پیام/

رفتار زننده مامور ایستگاه قطار با مرد بی خانمان خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
جا قحط بود آخه مگه کنار خیابون و محل رفت و آمد مردم جای خوابیدنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
وقتی خونه نداره چیکار کنه..فک میکنی کشورهای اروپایی بهشتن..چشماتو باز کن و این روشونم ببین جناب غرب زده
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۱:۰۷ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
این همه دم از حقوق بشر میزنن این وضعیتشونه
براشون متاسفم
حقوق بشر انگلیسی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
ادعا دارن فقط
آخرین اخبار