دشمن خانواده را هدف هجمه خود قرار داده است

امام جمعه موقت بوشهر گفت: امروز هدف نوک پیکان دشمن مساله فرهنگی به ویژه خانواده است و بسیاری از مردم با انتشار برخی مطالب ناخواسته به صورت غیرمستقیم در زمین دشمن بازی می‌کنند.

خانواده هدف پیکان تهاجم دشمن قرار داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: امروز دشمن به شیوه‌های مختلف با القائات غربی‌ها ازدواج دیرهنگام، سخت، فرزندآوری کم و ازدواج سفید را برای از بین بردن حیا و عفت جامعه ترویج می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با این شیوه نظام خانواده را از بین ببرد که در این زمینه تا اندازه‌ای موفق بوده است.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: فضای مجازی که می‌تواند برای تحکیم بنیان خانواده اثرگذار باشد امروز از جمله مهمترین ابزار برای تخریب ریشه خانواده‌ها به شمار می‌رود.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به سفر هفته اخیر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به ایران گفت: دادن مدال پرافتخار قهرمان جهان عرب به رئیس جمهور سوریه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نمونه بارز مقاومت ایشان در مقابل رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.

وی یادآورشد: این مدال پیش از این مربوط به جمال عبدالناصر رئیس جمهور اسبق مصر به دلیل مقاومت وی در مقابل رژیم اشغالگر قدس بود و امروز این مدال و لقب از آن رئیس جمهور سوریه است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: تثبیت سیاسی و نظامی دولت سوریه و آغاز سفر‌های خارجی از جمله مهمترین پیام‌های سفر رئیس جمهور سوریه به ایران است.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: سفر بشار اسد به ایران بیانگر ایجاد و تحکیم ثبات در سوریه با وجود همه توطئه‌ها و فعالیت گروه‌های تروریستی مبنی بر برکناری وی و تقسیم سوریه است.

وی تجلیل از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به سوریه در مبارزه با تروریسم، پاسخ به حامیان عربی و غربی تروریسم در نشست ورشو و شرم الشیخ، پیروزی مقاومت و اضمحلال غرب را از جمله دیگر پیام‌های سفر رئیس جمهوری سوریه به ایران عنوان کرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به همکاری ایران در بازسازی سوریه گفت: جمهوری اسلامی در نجات سوریه از دست دشمنان داخلی و خارجی موثر بوده و شهدای زیادی تقدیم کرده، و باید این پیروزی با حضور و مشارکت ایران و بخش خصوصی برای بازسازی سوریه تکمیل شود.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: کشور‌هایی که تا دیروز می‌خواستند سوریه از بین برود و تقسیم شود امروز با کمال وقاحت برای افتتاح سفارتخانه‌ها و کنسولگری خود و بازسازی سوریه پیش قدم شدند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان گفت: وظیفه مداحان و ذاکران سوق دادن مردم به سمت اهداف انقلاب و شکل گیری جامعه‌ای مومن، سالم، همراه با رفاه مادی، شوکت بین المللی و وحدت معنوی است.

انتهای پیام/ک

دشمن کانون خانواده را هدف قرار داده است

برچسب ها: نماز جمعه ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.