گرانی اقلام اساسی مورد نیاز مردم توجیه پذیر نیست

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: گرانی اقلام اساسی مورد نیاز مردم توجیه پذیر نیست و مسئولان باید چاره اندیشی کنند.

گرانی اقلام اساسی مورد نیاز مردم توجیه پذیر نیستبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: مسئولان با تکیه بر توان داخلی، نیروی جوانان متعهد انقلابی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در بخش اقتصاد مقاومتی باید در مقابل توطئه‌های استکبار ایستادگی و برای برطرف کردن مشکلات مردم گام بردارند.

وی بیان کرد: تنها با تکیه و اعتماد به توان داخلی، جوانان انقلابی، نیرو‌های مسلح و برنامه ریزی دقیق و دانش بنیان می‌توان انقلاب اسلامی را در گام دوم پیش برد و به صاحب اصلی آن حضرت، ولی عصر (عج) رساند.

امام جمعه بوشهر گفت: دشمن امروز در فکر به زمین زدن انقلاب و مردم را تحت فشار قرار دادن است این درحالی است که مردم ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، هوشمندی و بصیرت ایستادگی می‌کنند و مشت محکمی به دهان آن‌ها می‌کوبند.

صفایی ادامه داد: ساماندهی وضعیت اقتصادی مملکت نیازمند برنامه ریزی، مدیریت علمی، جهادی، نظارت دقیق و مقابله با سوداگران و سودجویان است.

وی گفت:مسئولان اقتصادی مملکت باید به فکر مردم باشند و نباید سفره‌های این ملت به دلیل برخی سوء مدیریت‌ها دچار آسیب شود.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایبندی خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند امروز نوبت مسئولان است که نسبت به حل مشکلات اقتصادی جامعه گام بردارند و اجازه ندهند مردم در زحمت باشند.

صفایی خطاب به مسئولان تاکید کرد: به جای برگزاری بسیاری از همایش ها، کنفرانس‌ها و سمینار‌ها به فکر مسائل و مشکلات اقتصادی مردم باشید.

وی  افزود: آمریکا با بدعهدی خود علاوه بر اینکه از برجام خارج شد شرایط بدتری را نیز برای کشور به وجود آورد و تلاش می‌کند در فضای نرم و با مذاکره به اهداف خود که همان سلطه گری و چپاولگری است دست یابد.

امام جمعه بوشهر ولادت حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت و افزود: حضرت زهرا (س) نماد ایمان، تقوار، اخلاق، ولایتمداری، ایثار، جهاد و واسطه فیض استمرار نبوت و بقای ولایت است.

انتهای پیام/م

مسئولان مطابق هدایت های رهبر معظم انقلاب عمل کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.