قاسمی: داور می‌توانست در ۲ صحنه برای ما پنالتی اعلام کند

بازیکن تیم پیکان تهران گفت: داور می‌توانست در ۲ صحنه برای ما پنالتی اعلام کند، امیدوارم در دیدار‌های بعدی بهتری بازی کنیم.

قاسمی: دو صحنه در نیمه اول مقابل پدیده پنالتی بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرمان قاسمی بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران پس از تساوی تیمش مقابل تیم پدیده شهر خودرو در لیگ برتر بیان کرد: تیم ما در نیم فصل اول نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده و نتوانستیم جایگاهی که استحقاقمان است را کسب کنیم.

در بازی قبل در نیم فصل دوم توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم که باعث شد شرایطمان در جدول لیگ برتر بهبود یابد. در بازی امروز مقابل پدیده به هر دری که زدیم بسته بود. مطمئنم که در ۲ صحنه داور می توانست به سود پیکان پنالتی اعلام کند، سیستم کمک داور ویدئویی در خارج فعال شده است، اما این تکنولوژی زمانی جواب می‌دهد که به رنگ پیراهن تیم‌ها دقت نکنیم. همان طور که دید در بازی مقابل استقلال تهران پنالتی ما سوخت و همه بر علیه تم پیکان شدند.

او گفت: گل عبدالحسینی بازیکن پدیده که مردود اعلام شد من کامل بر روی این بازیکن مسلط بودم چرا که او ۲ متر در آفساید بود البته نظر را باید بر عهده کارشناسان گذاشت.


بیشتربخوانید:

امامعلی: تیم پیکان رتبه خوبی در پایان فصل کسب می‌کند

حمیداوی: بدهی‌های تیم پدیده شهر خودرو پرداخت شده است

فرکی: پیکان تیم برتر زمین بود / از نتیجه بازی رضایت ندارم


انتهای پیام/

اظهارات قاسمی پس از تساوی مقابل تیم پدیده شهر خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار