فرکی: پیکان تیم برتر زمین بود / از نتیجه بازی رضایت ندارم

سرمربی تیم پیکان گفت: تا به حال هیچ تیمی به اندازه پیکان، پدیده را تحت فشار قرار نداده بود، از نتیجه بازی رضایت ندارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم پیکان تهران پس از تساوی تیمش مقابل پدیده بیان کرد: از نگاه من بازی دلچسبی بود و هر کسی نظر خودش را دارد. تیم پدیده یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر است. تا به حال هیچ تیمی به اندازه‌ی ما، پدیده را تحت فشار قرار نداده بود. طبیعی است که ما مقابل این تیم بازی کردیم و موقعیت گل کمی را به آن‌ها داده ایم آن‌ها از بازی راضی نیستند. ما توانستیم مقابل تیم پدیده موقعیت گل ایجاد کنیم، ولی متاسفانه این بازی گل نداشت تا به حقمان در این بازی برسیم. بدون شک ۳ امتیاز این بازی برای تیم ما بود و ضمن احترامی که برای تیم پدیده دارم آن‌هایی که بازی را مشاهده کردند تیم ما برتر زمین بود.

فرکی درباره نگرفتن پنالتی اظهار کرد: هفته‌ی گذشته وقتی توپ به دست بازیکنان ما خورد پنالتی گرفته شد، اما امشب این طور نبود. در این بازی ۲ مرتبه توپ به دست بازیکن حریف خورد، اما داور برای تیم ماه پنالتی اعلام نکرد. من برای تیم داوری احترام زیادی قائل هستم و  قضاوت را بر عهده کارشناسان داوری می‌گذارم.

او  در ادامه افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوی را به نمایش گذاشتند. تیم ما یک تیم بحران زده است و این بازی یک بازی قابل قبول محسوب می‌شد، اما من از نتیجه کسب شده رضایت ندارم، نبردن بازی مقابل تیم پدیده دلیل بر عملکرد بد بازیکنان تیمم نمی‌ باشد، تا جایی که اطلاع دارم شیری در مشهد است و گزارش بازی را به صورت تلفنی از ما گرفت و رضایت خود را اعلام کرد و به بازیکنان خسته نباشید گفت.


بیشتر بخوانید:

نیازمند: تیم پیکان برای برد وارد زمین شده بود

فرکی: بازی سختی مقابل سپاهان داریم / هنوز نتوانسته ام به ترکیب ایده آل برسم

پیکان تهران ۰ - ۰ پدیده شهر خودرو / جدال فرکی و گل محمدی برنده نداشت


انتهای پیام/

اظهارات فرکی پس از پایان بازی مقابل پدیده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار