تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه مازندران با کمیته امداد

تفاهم نامه همکاری بین حوزه علمیه خواهران و برادران با کمیته امداد مازندران امضا شد.

بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و کمیته امداد مازندران به منظور ترویج گفتمان دینی، حفظ و تقویت باور به کرامت انسانی، عزت نفس، فراهم آوردن زمینه رشد ایمانی و بصیرت افزایی مددجویان تحت حمایت امضا شد.

وی افزود: این تفاهم نامه  با هدف هماهنگی و همکاری بین حوزه علمیه و این نهاد با رویکرد ایجاد  ارتباط و بهره گیری از ظرفیت طرفین در زمینه امکانات، نیروی انسانی کارآمد و مجرب، محصولات آموزشی، فرهنگی برای انتقال دانش و تجربیات  مفید و موثر طرفین برای ارتقاء معارف دینی امضا شده است.

عالیشاه گفت: آماده سازی زمینه استفاده مددجویان از دروس اخلاقی و معرفتی علمای مازندران در کلاس‌های آموزش خانواده، حوزه گردی مددجویان در قالب اردوی علمی در مدارس علمیه شهرستان ها، استفاده از ظرفیت مبلغان در مدارس آموزش و پرورش استان طرح دوشنبه‌های پر مهر برای ترویج فرهنگ خیر و احسان از مهمترین تعهدات این تفاهم نامه بوده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران افزود: بهره گیری از توان اجرایی و محتوایی حوزه علمیه  در خصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی مورد نظر این نهاد خصوصا اردوها، کانون ها، آموزش‌ها، مشارکت در امر راه اندازی گروه‌های جهادی، فرهنگی خانواده محور از سوی طلاب در چارچوب برنامه‌های ابلاغی کمیته امداد و همکاری در تشکیل گروه‌های خیرین فرهنگی و مربیان افتخاری و کانون‌های قرآن از مهم‌ترین موارد در زمینه‌های همکاری بود.

عالیشاه گفت: ۷۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران در حوزه‌های علمیه تحصیل می‌کنند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

برنامه ریزی برای همکاری حوزه علمیه با کمیته امداد مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار