دروازه بان اصلی پرسپولیس در آسیا مشخص شد

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف حریفان برود.

دروازه بان اصلی پرسپولیس در آسیابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب نخستین دیدار رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، پرسپولیس ایران، سه شنبه ۱۴ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود و در صدد پیروزی مقابل نماینده ازبکستان است تا کار خود را در رقابت‌های باشگاهی قاره کهن با قدرت آغاز کند.

سرخپوشان که فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی آسیا رسیدند، در نخستین دیدار بدون محروم مقابل پاختاکور حاضر می‌شوند، زیرا سیامک نعمتی در بازی برگشت فینال سال گذشته مقابل کاشیما محرومیت خود را پشت سر گذاشت و به همین دلیل برانکو ایوانکوویچ با خیال راحتی به مصاف حریف می‌رود.

علیرضا بیرانوند که در لیگ برتر و جام حذفی عملکرد خوبی داشت، به طور قطع در آسیا هم دروازه بان نخست سرخپوشان است. او فصل گذشته نیز عملکرد خوبی داشت و یکی از پایه‌های این تیم برای رسیدن به فینال بود.

بیرانوند که در تیم ملی نیز عضویت دارد، امیدوارست تا در آسیا  بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و انتهای سال لژیونر شود. دروازه بان‌های دوم و سوم پرسپولیس نیز به ترتیب بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویشوند هستند.

پرسپولیس در نخستین بازی مقابل پاختاکور قرار می‌گیرد و سپس در قطر رو در روی السد حاضر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 

برانکو: هواداران یار دوازدهم من هستند/ متاسفم که نیمکت ما به سمت داور بازی نرفت

عرب: درباره مسائل داوری اظهار نظر نمی‌کنم/ بازیکنان پرسپولیس دغدغه مالی ندارند

علیپور به کی‌روش رسید


انتهای پیام/

بیرانوند دروازه بان پرسپولیسی ها در آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.