مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ؛

در هر مسئولیتی که قرار دارم باید ارائه خدمت دهم

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : در هر مسئولیتی که قرار دارم باید ارائه خدمت دهم چراکه ارائه خدمت بالاتر از انجام وظیفه است .

در هر مسئولیتی که قرار دارم باید ارائه خدمت دهمبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در مراسم معارفه خود که با حضور معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، گفت : هرشخصی هنگامی که مسئولیتی را برعهده می‌گیرد مسائل ارزشی برای خود در نظر می‌گیرد، معتقد هستم در هر مسئولیتی که قرار دارم باید ارائه خدمت دهم چراکه ارائه خدمت بالاتر از انجام وظیفه است.

وی گفت : اگر در هر ارگانی که هستم هدف و آرمان مشترک داشته باشم موفق‌تر عمل خواهم کرد و سعی کرده ام ۲۳ سال آبرویی که جمع کرده ام در طبق اخلاص بگذارم و با تمام قدرت وارد سازمان مقدس بهزیستی شوم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: به تنهایی قادر نخواهم بود به موفقیت دست پیدا کنم، مشکلات اکنون استان به سال‌های گذشته و دوران جنگ بازمی گردد و اکنون مشکلات اجتماعی و مسایل در ارتباط با اعتیاد و طلاق به این دلیل است که مردم ما در سال‌های جنگ دچار مشکل و محرومیت شده اند و اکنون باید به مردم استان توجه بیشتر شود.

رضوان مدنی ادامه داد: از همه مدیران ملی و استانی و همه افرادی که به نحوی با این سازمان ارتباط دارند تقاضا دارم به کمک ما بشتابند و من دست یاری به سمت همه بلند می‌کنم و تلاش می‌کنم مشکلات این حوزه را رفع کنم.

وی با بیان اینکه سالی که در پیش رو داریم سال سخت اقتصادی است، افزود: استفاده از آخرین دستاورد‌های علمی به منظور جلوگیری از بروز معلولیت ها، استانداردسازی و مداخله گری در ارتقا خدمات موردنیاز جامعه و تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار و تشویق کارفرمایان در به کارگیری اهداف جامعه هدف سازمان از جمله اهداف بنده است.

رضوان مدنی افزود: از مدیران استان تقاضا دارم در استخدامات خود از جامعه هدف بهزیستی استفاده کنند، این معلولان به حمایت نیاز دارند و باید از توانایی آنان در امور استفاده شود.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنم خلاق باشم و از روزمره گی دوری کنم ادامه داد: بهره وری در سازمان، ارائه نظرات و پیشنهادات و کارآفرین بودن برای من اولویت دارد.

رضوان مدنی از ارتقا سطح سواد اجتماعی، جلب مشارکت‌های مردمی، نظام پیشنهادات، حرکت به سمت تخصصی کردن سمن ها، ارتقا زیرساخت‌ها و توسعه نرم افزاری به عنوان دیگر اهداف خود یاد کرد .

 

 

انتهای پیام/د

هرشخصی هنگامی که مسئولیتی را برعهده می‌گیرد مسائل ارزشی برای خود در نظر می‌گیرد

 

برچسب ها: تسهیلات ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار