برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت ۲۶ سال تلاش کانون‌های مساجد کردستان

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت ۲۶ سال تلاش و خدمت کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با ۱۶ اسفند در سنندج برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامل گلباغی مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان گفت:  در حال حاضر بالغ بر ۲ هزار مسجد در سطح استان وجود دارد که قریب به ۵۷۰ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد شهری و روستایی استان فعالیت می‌کنند.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های مساجد کردستان بر احیای کارکرد‌های مساجد در کانون‌ها تاکید کرد و افزود: کانون‌های مساجد پایگاه‌های مردمی و پتانسیلی بالا در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و احیای کارکرد‌های مساجد است.

وی کانون‌های مساجد را یکی از ظرفیت‌های قوی و جنبه‌های ماندگار در حوزه فرهنگ و هنری دانست و اظهار داشت: تلاش برای تقویت و احیای ارزش‌های معنوی و ترویج اسلام ناب محمدی از کارکرد‌های مجموعه کانون‌های مساجد است.

گلباغی در ادامه با تشریح برنامه‌های گرامیداشت ۱۸ اسفند اذعان کرد: اهدای کتاب در سطح کانون‌های مساجد شهری و روستایی استان، افتتاح ۱۰ کانون فرهنگی و هنری، دیدار کارکنان و اعضای کانون‌های مساجد استان با نماینده، ولی فقیه در کردستان، تجلیل از منادیان چهل سال فعالیت در حوزه هنر، برگزاری برنامه‌های متنوع در کانون‌های مساجد شهرستان‌های بیجار و قروه، تجلیل از نفرات برتر سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان از جمله عناوین برنامه‌های پیش بینی شده گرامیداشت ۱۸ اسفند در کردستان است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان خاطر نشان کرد: تبیین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون ها، ارائه گزارش عملکرد به مردم و مسئولان، تکریم و تقدیر از فعالان فرهنگی مساجد، معرفی اصول و سیاست‌های ستاد عالی کانون‌های مساجد از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ۱۸ اسفند است.

انتهای پیام/ع

ویژه برنامه گرامیداشت ۲۶ سال تلاش کانون های مساجد کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.