دیدار "هررست گاسمن" سرمایه گذار آلمانی با استاندار آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز در دفتر کار خود میزبان "هررست گاسمن" (Horst Gassmann) رئیس هیات مدیره شرکت آلمانی ALGA (فعال در زمینه نوسازی وسائط نقلیه) بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در دیدار با "هررست گاسمن" سرمایه گذار آلمانی گفت: از هر گونه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان حمایت جدی می‌کنیم و شرایط لازم را برای انجام سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: از سرمایه گذاری در حوزه بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل استان بویژه اتوبوس‌های فرسوده نیز استقبال می‌کنیم و حمایت لازم را در این رابطه انجام می‌دهیم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین گفت: در حال حاضر چند پروژه سرمایه گذاری خارجی در استان در حال اجراست و تقاضا‌های زیادی نیز برای سرمایه گذاری در آذربایجان غربی وجود دارد.

رئیس هیات مدیره شرکت آلمانی ALGA نیز در این دیدار علاقمندی خود را برای سرمایه گذاری در استان آذربایجان غربی اعلام نمود و گفت: برای اولین بار است که به آذربایجان غربی و شهر ارومیه سفر می‌کنم، امیدوارم با حمایت مسئولان استانی، بتوانیم نسبت به ایجاد واحد صنعتی بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل در این استان اقدام کنیم.

گفتنی است، شرکت سرمایه گذاری آلمانی ALGA در زمینه بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های فرسوده، ماشین‌های آتش نشانی و آمبولانس‌ها فعالیت دارد.

گاسمن رئیس هیات مدیره شرکت ALGA پیش از دیدار با مقام عالی استان، دیداری را نیز با رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی داشت.

انتهای پیام/م

 

استاندار آذربایجان غربی با سرمایه گذار آلمانی دیدار و گفت و گو کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.