ترامپ: سناتور زن ایالت هاوایی یک دیوانه است!

دونالد ترامپ «میزی هیرونو» سناتور دموکرات ایالت هاوایی که پیشتر از مردان آمریکایی انتقاد کرده بود را دیوانه خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگار جوان به نقل از نشریه هیل، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (شنبه) در سخنرانی خود در نشست سالانه موسوم به «اقدام سیاسی محافظه کاران» «میزی هیرونو» سناتور دموکرات هاوایی را به دلیل اظهاراتش علیه مردان، هدف حملات لفظی قرار داد.

وی در این خصوص گفت: «سناتور زن دیوانه ایالت هاوایی. او مثل یک انسان دیوانه است. حرفی که درباره مردان زد بسیار بد بود.» دونالد ترامپ همچنین از این سناتور دموکرات به دلیل حمایت از «توافق سبز» انتقاد کرد.

میزی هیرونو در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی ضمن انتقاد از نحوه عملکرد جمهوری خواهان در ارتباط با مسئله اتهامات جنسی علیه برت کاوانا، قاضی دیوان عالی آمریکا اعلام کرد که همه مردان این کشور باید «خفه شوند و بیشتر تلاش کنند».

وی در این خصوص گفته بود: «حدس بزنید چه کسی این نوع اقدامات را انجام می‌دهد؟ مردان این کشور. من می‌خواهم به مردان این کشور بگویم فقط خفه شوید و بیشتر تلاش کنید. برای ایجاد تغییر کار درست را انجام دهید.» میزی هیرونو تنها شخص دارای تبار آسیایی است که در کنگره آمریکا کار می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در بخش دیگری از این سخنرانی تحقیقات مربوط به تبانی تیم خود با مقامات روس را به سخره گرفت و گفت: هیچ تبانی رخ نداده است. آن‌ها می‌گویند بهتر است هر توافقی که او امضا کرده را بررسی کنیم. بهتر است دارایی‌های او را بررسی کنیم. بهتر است توافق‌های او را بررسی کنیم. این افراد بیمار هستند. آن‌ها بیمار هستند.

وی همچنین ضمن تشویق مردم آمریکا برای رأی دادن مجدد به او گفت: ما در سال ۲۰۱۶ کار بزرگی انجام دادیم که در تاریخ بی نظیر بود و می‌توانیم این کار را مجددا در سال ۲۰۲۰ تکرار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار