توقف حفاری‌ها تا پایان نوروز در سطح سنندج

تا پایان تعطیلات نوروز هیچ گونه مجوز حفاری در سطح شهر سنندج صادر نخواهد شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه عملیات آماده سازی سطح شهر جهت استقبال از نوروز در سطح شهر آغاز شده است؛ گفت: در راستای آماده سازی سطح شهر تا پایان تعطیلات نوروز هیچ گونه مجوز حفاری در سطح شهر صادر نخواهد شد.

وی گفت: با توجه به برگزاری جلسه ستاد استقبال از نوروز مجموعه اقدامات وتمهیدات لازم جهت آماده سازی سطح شهر به سازمان‌ها ومناطق تابعه شهرداری ابلاغ شده است.

عبدالسلام سپهر بیان کرد: یکی از مواردی که در مصوبات ستاد سفر مورد تاکید و مصوب قرار گرفته عدم صدور مجوز حفاری در سطح شهر در ایام پایانی اسفند ماه وایام تعطیلات نوروز است.

وی گفت: عملیات لکه گیری و آسفالت معابر وخیابان‌های اصلی آغاز شده بنابراین صدور مجوز حفاری باعث خلل در روند آماده سازی سطح شهر خواهد شد.

وی افزود: معاونت فنی و زیر بنایی هم چندین بار به شرکت ایرانسل در خصوص ترمیم حفاری‌های انجام شده توسط آن شرکت اخطارداده است.

مهندس سپهر افزود: شرکت ایرانسل موظف است تمامی نوار‌های حفاری را ترمیم کند و در حال حاضر هم روند ادامه فعالیت این شرکت تا اجرای کامل حفاری متوقف شده است.

انتهای پیام/ع

توقف حفاری‌ها تا پایان نوروز در سطح سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.