بهترین فرصت برای جهش خونه‌به‌خونه

از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور، ساعت ۱۵ امروز تیم فوتبال خونه‌به‌خونه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مقابل شاهین بوشهر قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حریف این هفته خونه به خونه با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود هرچند نتایج چند هفته اخیر این تیم خلاف این امر را ثابت می‌کند.

شاگردان عبدالله ویسی در ۴ هفته اخیر سه دیدار را با تساوی بدون گل به پایان رساندند تا نشان دهند هم در گلزنی مشکل دارند و هم در دریافت گل خساست به خرج می‌دهند.

شاگردان اکبرمیثاقیان پس از برتری دلچسب مقابل تیم پرمهره مسکرمان ۲۱ امتیازی شدند و در رده پانزدهم جدول باقی ماندند، اما با اختلاف امتیازی که نسبت به تیم قعرنشین شهرداری ماهشهر ایجاد کردند تا حدود اندکی توانستند برای خود حاشیه امنیت ایجاد کنند و با روحیه‌ای مضاعف راهی بوشهر شوند.

هرچند حداقل خواسته خونه‌به‌خونه‌ها در این فصل، دست و پا کردن جایگاهی در میانه جدول می‌باشد و با توجه به فاصله امتیازاتی که در نیمه پایین جدول بین تیم‌ها شاهد هستیم رسیدن به این امر برای شیر‌ها دور از دسترس نیست.

بازیکنان خونه‌به‌خونه طی هفته گذشته زیر نظر اکبر میثاقیان و کادر فنی این تیم تمرینات بسیار منسجمی را پشت سر گذاشته اند و دریافت پاداش دو پیروزی مقابل مس کرمان و شهرداری تبریز از سوی قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه نیز سبب شده است تا هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی آمادگی لازم برای تقابل با تیم شاهین شهرداری بوشهر را داشته باشند.

خونه به خونه در صورت شکست مقابل شهرداری جایگاهش در رده پانزدهم جدول تغییر نخواهد کرد، اما در صورت برتری می‌تواند حتی جهشی سه پله‌ای در جدول رده‌بندی داشته باشد.

یقینا این هفته فرصت خوبی برای اکبر میثاقیان و شاگردانش می‌باشد تا روند صعودی خود در جدول رده‌بندی را آغاز کنند و چه بهتر که این آغاز از شهری رقم بخورد که طی فصول گذشته هیچ وقت شیران مازندران را بدون سوغاتی راهی بابل نکرده است.

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه شهدای سیمرغ کیاکلا با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

انتهای پیام/ک
 


جدال شمال و جنوب در لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار