با درخواست ۳۰۰ دانشجو؛

وزیر امور خارجه به دانشگاه شریف دعوت شد

تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با دعوت از محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان خواستار پاسخگویی وی درباره عملکردش شدند.

با ایجاد کمپینی صورت گرفت دعوت ۳۰۰ دانشجو از ظریف برای ارائه گزارش عملکرد در دانشگاه شریف+ اسامیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ۳۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با ایجاد کمپینی از محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان برای حضور در این دانشگاه جهت ارائه گزارش عملکرد و پاسخگویی به ابهامات دانشجویان دعوت کردند.

بنابراین گزارش این کمپین در پی دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف از ظریف جهت حضور در این دانشگاه و پاسخگویی نسبت به عملکردش ایجاد شده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در متن نامه خود به ظریف تاکید کرده بود که « با توجه به گذشت حدودا ۶ سال از دولت تدبیر و امید، و لزوم پاسخگویی مسؤلین نسبت به عملکردشان در حوزه های مختلف، بدین وسیله از جنابعالی جهت حضور در بین دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و پاسخگویی به سوالات ایشان دعوت به‌عمل می آوریم.

به گزارش فارس بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در سال جاری سه بار از ظریف برای حضور در این دانشگاه دعوت کرده که تا کنون بی‌پاسخ بوده است.

برای مشاهد اسامی کسانی که با راه‌اندزی پویش از ظریف برای حضور در دانشگاه شریف دعوت‌کرده‌اند، به لینک زیر مراجعه کنید.

برای مشاهده اسامی اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/

کمپین دانشجویان دانشگاه شریف برای دعوت از ظریف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار