اسکاری شدن «مرد ایرلندی» در ابهام قرار گرفت

مارتین اسکورسیزی در رابطه با حضور فیلمش در اسکار احساس نگرانی کرده و از شرکت نتفلیکس درخواست کرده اکران عمومی و گسترده‌ای را برای این فیلمش در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم جدید و پر هزینه مارتین اسکورسیزی به نام «مرد ایرلندی» که تیزر آن برای اولین بار در مراسم اسکار پخش شد، توسط شرکت نتفلیکس در پاییز ۲۰۱۹ اکران می شود.

بعد از اعتراض اسپیلبرگ و ایجاد گروهی برای مخالفت با حضور فیلم‌های شرکت نتفلیکس و فیلم‌هایی که اکران گسترده‌ای در اسکار نداشته اند ، احتمال میرود که این آکادمی پیشنهاد وی را قبول کند و تنها فیلم‌هایی در اسکار شرکت کنند که بیش از چند هفته در سینما‌ها اکران عمومی داشته اند.

شایعاتی نیز به گوش میرسد که فیلم «رما» که محصول شرکت نتفلیکس بود به این دلیل نتوانسته جایزه بهترین فیلم اسکار را کسب کند که قواعد اکران فیلم‌های سینمایی را رعایت نکرده است.

به دنبال این موضوع مارتین اسکورسیزی در رابطه با حضور فیلمش در اسکار احساس نگرانی کرده و از شرکت نتفلیکس درخواست کرده برای اینکه فیلمش در مراسم سال آینده اسکار، قربانی این قانون احتمالی نشود اکران عمومی و گسترده‌ای را برای این فیلم در نظر بگیرند تا بهانه‌ای برای حضور این فیلم در اسکار ۲۰۲۰ وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.