اکران «شرلوک هلمز ۳» به تعویق افتاد

تاربخ اکران فیلم سینمایی «شرلوک هلمز ۳» یک سال به تعویق افتاد و احتمالا در پایان سال ۲۰۲۱ به نمایش در می‌آید.

اکران «شرلوک هلمز ۳» به تعویق افتادبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، کمپانی برادران وارنر به طور رسمی اعلام کرد که اکران فیلم شرلوک هلمز یک سال به تعویق افتاده است؛ قرار بود این فیلم از ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۱۳۹۹) اکران شود اما به در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

همانند گذشته «رابرت داونی جونیور» و «جود لا» در قسمت سوم این فیلم سینمایی محبوب حضور خواهند داشت؛ «رابرت جونیور» نقش شرلوک کارآگاه انگلیسی را خواهد داشت و «جود لا» نیز نقش دکتر واتسون دستیار کارآگاه را ایفا می‌کند.

کارگردان این فیلم هنوز مشخص نشده و احتمال می‌رود که کارگردان دو قسمت گذشته، «گای ریچی» این فیلم را نیز کارگردانی کند؛ تهیه کننده این فیلم نیز همسر رابرت جونیور به نام سوزان داونی خواهد بود.

قسمت سوم این فیلم که توسط کریس برانکاتو نوشته شده در حالی به اکران خواهد رسید که قسمت گذشته آن ده سال پیش اکران و با فروش ۵۴۵ میلیون دلار در گیشه‌های جهانی با استقبال خوبی روبرو شده بود. قسمت اول آن نیز که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، ۵۲۴ میلیون فروش داشته است و نشان از موفقیت چشمگیر این مجموعه فیلم سینمایی دارد.

زمان اکران این فیلم چند روز قبل از اکران فیلم «آواتار ۳» و همزمان با اکران انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا ۴» خواهد بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار